Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2021 19:28 - ГОСПОД НАПРЕД И НИЕ СЛЕД НЕГО
Автор: ascentions Категория: Лични дневници   
Прочетен: 789 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 07.03.2021 23:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Тук на този план винаги има  един въпрос, който ей така –остава и остава и то си е едно вътрешно усещане ,като това да включиш апарата ама по средата или в края на филма . Отиваш на перона и да му гледаш на влака последният вагон .Или пък едно хубаво момиче ти прави среща “до часовника“ в 10 и…Ти си там ,обаче като си нов питаш и „се оказва“(реплика на Т.Колев- мой градски) в този град имало три часовника . Срещата не се е състояла ,защото не съм питал…Няма кой да ми(фа) каже ! J

 

  Та сега отново ще ви се оплача или извиня ,че ако съм знаел какво да питам и как да подходя  аз не бих се пробвал да обещавам каквото и да е. На момичето или на вас .Това написах и в първият си пост. Незнам ,но нека пробвам…

 Нека да приемем ,че сме се наканили до пътуваме до Боженци например . Аз съм във Варна Влак до Боженци(точно) няма .Автобуси…. Примено до Велико Търново ,Габрово и т.н. Решавам - с кола .Значи имам няколко ориентира .

1.Целта е ясна

2.Ще се пътува по шосе

3.Ще се пътува с кола

4. Да видим пътя сегааа…

Тук има една особеност . Това място на което сме се спрели е казано „Боженци“ ама не е точно.Тук има някаква близост в сравнението. Искам да добия НЯКАКВА представа ,макар и „фантастична“ за него и търся… търся

Казах ви това със „средата и в края на филма“ и не е случайно. Ако не успея да ви обясня моето положение ,както съм започнал …ще е добър повод  да си пусна брада или мустаци .

Още Петър Дънов е казал в началото на миналият век .За започването на ерата на Водолея . Дал е нишан човека ,защото и за това е бил тогава на земята. Не започвам с Богомилите и тяхното предсказание (според Професор Попхристов) ,че след 1300 годи човечеството ще изгради нематериалната църква на „ЧОВЕШКАТА ЛЮБОВ“ . И това време съвпада със СЕГА ! Но е добре да прегледате тази книга. И лекциите разбира се .

 ТАЗИ КНИГА СПОРЕД МЕН Е ПЪРВИЯТ ОРИЕНТИР

 Връщаме се при Дънов ,който с годините го подминавах  и не го дооценях и ми е идвало от вътре едно нетърпение и припряност с въпроса :  Добре! Тогава ,какво да правя сега?

Не можах да науча както трябва астрономията ,защото имахме един преподавател ,който не случайно го кръстихме на името на комичен актьор .И като се разсейваш с тази негова особеност от изказа или стойката например – оп, пропускаш това ,което е трябвало да научиш. 

Та не можех да го приема Дънов тогава .Пропуснал съм. Или не съм бил готов. После иде ред и на Антропософията.  Личността Рудолф Щайнер ми се появи във връзка с новото разбиране за Земеделието и прекрасните му лекции пред немски земеделци пак в началото на миналият век за еко земеделието. Неговите трудове също не ме „хванаха“. Попаднах в една група на „четци“ на неговите произведения ,което мен не ме устройваше и…това се оттече . Следваше другото много важно нещо ,което бе  запознаването с Виктор Шаубергер и революционните му идеи за „Емплозия“, за безплатна енергия от водата ,идеи пак свързани с екоземеделие и т.н. Няма преводни книги на български от него ,но това ,което съм чел от него ме „премести“ в една правилна посоки и ми де един нов ориентир .   Около всичко това и във връзка с създаването на моята малка градина стъпих и на територията на „Пермакултура“ . Това е пълен затворен екологичен и съвършен от гледна точка на много критерии метод-практика за производство и работа със земята и природата! Най-общо казано. Там усетих появата на нещо съвършено ново в светът ,над това което всеки би казал че знае. Това знание се засили от книгата на Бил Молисън „Въведение в пермакултурата“ и други практици в това   начинание- Зеп Холцер , Линда Удроу, Крафт фон Хайни с Георг Меркенс , сайта „Градинка“ ,Чичо Митко от къщата с бамбука в Бачково. И други.

 Стигаме до „фантастичният „Кастанеда ,после Виктор Санчес   и спирам до Сал Ракели ,който е имал семинари тук ,но аз сега имам книгите му. Няма да мина без смелият  Ричард Бартлет , Кинслоу. Тук става дума вече за „квантова синхронизация“ . И естествено онова ,което прочетох от Е.Толе… Стига ! Това стига. Това е минало през ръцете ми и главата ми . И ето ,че се оказах настроен за това ,за което ви пиша в блога си.

  Връщам се във филмът… Та когато ядеш хляб ,ти ще изразиш мислено почит и благодарност на ръцете сътворили храната ти. Но не е в етиката ,не е редно преглъщайки да мислиш за сеяча ,за онзи до пеша и т.н. Затова ние трябва да си намерим този път по ясни ориентири ,които тук в посланията се дадени ясно ,сбито и дори ултимативно-какво повече !? Така ,че в тези послания  могат да се видят есенциалните ,същностните характеристики на Новият свят. Тук обаче се разгръща един почти необятен пейзаж от форми ,същности ,зависимости ,измерения и т.н. които ТРЯБВА ДА СЕ РАЗУЧАТ СПОКОЙНО И ДА СЕ ПОСТАВЯТ В ИНДИВИДУАЛНАТА НИ РЕАЛНОСТ С ОБРАЗИ ,УСЕЩАНИЯ , ЕМОЦИИ И Т.Н.

Това :ТРЯБВА не звучи добре ,но то си е като правилника за движение по пътищата. Трябва да се научи! Има практики ,които водят до навлизане в друга ФОРМА НА СЪЗНАНИЕТО ,но преди това трябва да се видим ние какво сме като душа ,имаме ли какво да правим по НЕЯ ? Зависим ли от нещо и как да се освободим от тази зависимост. Тук вече работим по „превозното средство“ J !

 И така , искам да приключа с това мотане…

НАЙ-ГЛАВНОТО Е ДА ПРИЕМ ТАЗИ ПРОМЯНА  ,а не да говорим за нея ,а ние да имаме илюзията за нещо друго. Какво е това като път, възможно ли е това за мен , и не е ли нещо което ме изкарва от зоната на комфорта? Запитването „Защо да се променям?“ трябва да получи подобаващ отговор. Тук въпросът е по-дълбок ,но вие ще го разберете с работата.

ОТ КЪДЕ ПОМОЩ ? Всяка малка крачка е част от голям път .Търсиш ,питаш се ,фантазираш дори. Да питам моят ангел хранител или висшето Аз? Обстоятелствата ,събитията и възникващите казуси в един обикновен ден могат да ти подскажат. Непременно! Изгради спокоен усет за тези неща.

Пример: Вчера правя обратен завой и съм се засилил да хвана момента за включване в другият трафик ,когато…една гарга ми кацна на отбивката  толкова „нахално“, че се наложи  леко да намаля .Не се обърна към мен ,към колата…бяха може би 2-3 секунди - в неяснота . Долетя от ляво и отлетя в дясно …като преминаващ знак. Влязох в трафика . После преди да вляза в дясно за комплекса ,вече когато намалях видях само фигура ,която се доближава до пътя ,намалих още…Оказа се ,че полицая си прибира камерата за засичане на скоростта… J Аз не ви насилвам(засилвам! ).  Свикнете ДА ГЛЕДАТЕ НЕЩАТА …ТАКА.

 ДО ТУК ПОМОЩИТЕ СТАНАХА  ДВЕ. Първата е ОСЪЗНАТОСТ . Втората е ТЪПЕНИЕ . Е, дайте им и други имена . Това не отменя смисълът който влагам ! От учението на Дон Хуан:“ Светът е непознаваем!“ Можеш да си имаш всякакви „реалитита‘“ в умът си, но УВАЖИ ,  УМНИКО ПРОВИДЕНИЕТО !  ДАЙ ПРЕДНИНА ДА СЕ ПРОЯВИ !  Та така.  

 А ОТ КЪДЕ ДА ЗАПОЧНА?!   Та ти вече си започнал . Събитията следват … Дишаш ,дълбоко и спокойно . Даваш им път на нещата и не СЕ „НАВИРАШ“ ! Защото не си на ясно какво е приготвила вселената тук в този момент… Да ! За теб,за теб. Защото ти си наблюдателя .Ти спокойно наблюваваш. Нямаш идея в главата ,затова внимавй каво ще се появи ей така! Опичай си акъла! J за това говорят андромедианците в следващата публикация ,но за друго измерение и заедно с това за огромно морфично поле в което всеки порави всичко от нищото. Ако намериш нещо за кевантовата физика в измеренията - добре.

    И така ГОСПОД ПРЕД НАС И НИЕ СЛЕД НЕГО !

Това е моето „послание „ за вас J! Мерете си мислите . Следете кога ,какво се проявява във вас или около вас и ще забележите скоро  П Р О М Я Н А ! Може и да не забележите . Но вие вече сте се докарали на този „хал“, да дебнете всяка мисъл „както котката дебне пред миша дупка“(Е.Толе) . И така, все в някой момент ще изскочи нещо… J Първи сигурнио ще ви се появи синхроничността .Това е все едно на където да тръгнеш все да си на зелен свтофар .И едно особено усещане сякъш играеш си някаква играи и ти знаеш ходовете... Майтап голям!

Обичам ви !

Бъдете здрави !

Нали сега сме в пости и за това ви пускам това „постно блокче“  Да ме видите и мен ,аз на какъв път съм. Ако има смисъл (а това вие определяте) ще ви се „оплача“ още. Все от неща ,които ме вълнуват J по темата !

 

   




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ascentions
Категория: Лични дневници
Прочетен: 657696
Постинги: 1496
Коментари: 20
Гласове: 546
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031