Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2021 20:54 - ПРИЗОВАВАНЕ И ПОЖЕЛАВАНЕ ...
Автор: ascentions Категория: Лични дневници   
Прочетен: 394 Коментари: 0 Гласове:
0




    

ЕНЕРГИЙЕН КАНАЛ

 

Публикувано: 19 март 2021 г. 05:32 ч. PDT

 

Призивите са мощен и свещен начин за призоваване на присъствието и подкрепата на могъщи същества като Ангели, Архангели, Възнесени Господари и т.н.

Можем да призовем Ангел или Архангел и да призовем мощни светлинни същества към нас и към нашата аура.

Тъй като обажданията са много мощни и свещени, те трябва да се извършват съзнателно, когато сме спокойни и неподвижни. Те са още по-мощни, когато се правят в група.

 

Сега призовавам Архангел Михаил да застане вдясно от мен. Моля го да вложи смелост и сила в мен и да постигне положителни резултати в моите начинания. Сега го моля да пререже всички отрицателни нишки и привързаности с меча си. Моля го да сложи синьо защитно наметало върху раменете ми, да сложи качулка над короната ми и да закопча ципа от под краката ми до брадичката ми, така че само онова, което има най-високата и чиста светлина, да може да влезе в аурата ми.

 

(За момент направете пауза, за да може Архангел Михаил да завърши работата си и да ви каже каквото пожелае.)

 

Сега призовавам Архангел Гавраил да застане отляво в чистия си бял лъч. Моля го да влее своята чисто бяла енергия в аурата ми и да ми даде указания за следващата ми стъпка или моя път. Моля символите на мисията на моя живот да бъдат осветени и активирани сега. Моля, внесете радост, благодат, яснота, разбиране, щедрост, дисциплина и ред в живота ми.

 

Сега призовавам могъщия Архангел Уриел да застане пред мен и да изпълни аурата ми с неговия пурпурно-златист лъч на мъдрост и мир. Помогнете ми също така да успокоя всички конфликти в живота си и да ги заменя с братство и сестринство, по-високо разбиране и спокойствие. Моля, скъсайте ми умствените и емоционалните вериги и ме освободете от всичките ми страхове.

Сега призовавам мощния Архангел Рафаел от Изумрудения лъч да застане зад мен. Моля го да излее лечебно и изобилно съзнание в мен. Моля за защита в пътуванията си и че съм впечатлен от справедливост, истина и прозорливост.

 

Сега апелирам към архангел Чамуел от розовия лъч да разшири пламъка на любовта в сърцето ми. Моля, помогнете ми да намеря състрадание и прошка за себе си и за всеки, когото някога съм наранявал, съзнателно или несъзнателно.

Моля сърцето ми да бъде отворено на лично и космическо ниво. Моля, отворете сърцето и душата ми за все по-високи нива на любов и бъдете ясен канал за любов към този свят.

 

Сега призовавам могъщия Архангел Йофил да излее върху мен златната светлина на мъдрост и просветление през центъра на короната ми. Моля неговата мъдрост да озарява и вдъхновява съзнанието ми, като ми помага да уча и да преподавам на най-високо ниво. Моля символите на мъдростта, които съм натрупал през живота си, да бъдат разпалени и активирани сега. Моля го да изчисти енергията в и около мен, дома ми и работното ми място. Моля, изчистете енергията в и около мен. Изчистете мислите си, за да мога да мисля само за красиви и позитивни мисл

Сега призовавам мощния Архангел Задкиел на виолетовия лъч на милост, радост и трансмутация, за да излее виолетовия пламък в аурата ми. Моля, целият ми негатив да бъде освободен, разтворен и заменен с радост, дипломатичност и толерантност.

 Начало | Джудит Кусел

 

Абонирани сте за актуализации по имейл от ENERGY CHANNEL .

 





Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ascentions
Категория: Лични дневници
Прочетен: 669725
Постинги: 1514
Коментари: 20
Гласове: 546
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930