Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2021 11:38 - ПОСЛАНИЯ ОТ МАРИЯ МАГДАЛЕНА И ЙЕШУА чрез Линда Дилън
Автор: ascentions Категория: Лични дневници   
Прочетен: 751 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
 

Мария Магдалина и Йешуа чрез Линда Дилън, 6 април 2021 г.

Публикувано: 08 април 2021 г. 23:28 ч. PDT

 

image

 

По време на пасхалните сърдечни призования и Магдалина, и Йешуа ни дадоха послания за надежда и обновление и ни помолиха да продължим напред, за да се отървем от болката и страданието от миналото.

Канализиране - Магдалена Здравейте, АЗ СЪМ Магдалина. АЗ СЪМ Мария Магдалина, но тъй като името ми е почитано и осъждано толкова много пъти, решавам как можете да изберете да дойдете при вас като Магдалина.

Сега няма да узурпирам времето на моя любим, защото това наистина е пространството и времето, в които той наистина говори на мнозина. Но искам да знаете, любими мой кръг, не просто като дух, а като съпруга, като майка, като любовник, като партньор, моя опит, който е толкова подобен на вашия. Сам съм учил и тренирал, както знаете ... да, с Есен ... канал, пазител на ритуал, учител и понякога лечител. И с моя любим Йешуа продължихме да разбираме, знаейки какво предстои. Не, ние не седяхме и не живеехме в това блато на мъка или болка, защото нашият съвместен път трябваше да донесе любов, да бъде пример за близки, да, семейство, но и партньори в начинанията за формиране, консолидиране, преподаване, живеейки по нов начин на колегиалност, работете, смейте се и живейте заедно. Да, моят Йешуа е много по-известен в някои отношения и много по-известен в други. И ние се засмяхме и щяхме да споделим мечтите си, защото знаейки какво ни предстои не ни лиши от надежда, не ни лиши от мечтите ни, от намеренията ни да създадем семейство и на начини да циментираме любовта на планетата . Не живеехме в отричане, живеехме в настоящия момент. Дори да знам, че се дистанцирах от дълбокото приемане на знанието ... подробностите, как, защо, жестокост, насилие, омраза, алчност ... как любимият ми ще умре. Това не е мит, скъпи сърца, той беше разпнат в много отношения и това разби сърцето ми, както много пъти разби сърцата ви. Но днес не дойдох да говоря за трагедията. Въпреки факта, че говорихме за това, аз не мислех, не чувствах и не вярвах, че скъпият ми Йеши ще възкръсне отново, че ще се прояви в своето просветлено, просветлено човешко Аз. Разбира се, че сгреших. Можете ли да си представите моята радост, чувството ми за изненада, да, дори пълна информация, от факта, че отново видях любимия си? Точно като теб, защото Йешуа много пъти е казвал, че ще се върне във форма, когато новото е на Земята, и че ще отиде с теб ... той вече го прави. И можете ли да си представите колко се уплаших, когато го пуснах отново? Чувам писъците на сърцето ти. Смятам, че не съм светец, господар или ангел, а жена, дух. Така че знам, когато се обърнахте към мен и възкликнахте: „Това не е честно. Какво съм направил? „Има по-грандиозно разкритие; има голяма радост; има Великият план на Майката. И да, това изискваше жертва от всички нас, издръжливост и твърдост ... и ние усъвършенствахме това умение и затвърдихме тези добродетели. Но сега, възлюбени, особено по това време, нека приемем радостта ... нека приемем радостта не само от този годишен ритуал на Неговото възкресение, нека да отпразнуваме радостта от вашето възкресение, вашето прераждане. Позволете ми да празнувам с вас и нека ви държа. Няма да ви задържа, ще ви подкрепям, ще ви утешавам, ще ви укрепвам и ще ви разказвам вицове и ще ви науча на енергийни трикове. И ние ще се смеем и ще чупим хляб и ще празнуваме това ново начало не само на моя Йеши, но и на вас, моето любимо семейство. Знайте за моята любов, за моето трайно приятелство, както и за моята благодарност и състрадание за пътя, който сте изминали и който сте подготвили за мнозина. Не беше загуба на време ... точно обратното. Празникът е готов, така че елате, насладете се и ме потърсете. С теб съм. Раздяла.

 

Канализиране - Йешуа АЗ СЪМ Йешуа, любим брат. Здравейте, скъпи сърца, могъщи ангели във форма, вие сте звездно семе, звездно същество, човек, пазител на земята, обявявали ли сте се в предишни времена за ваш приятел или враг, защото някои от вас помнят, че сме били не най-добри приятели, че на някакво ниво не сте могли да ме видите, не сте ме познали, не сте ме последвали или дори ме предадохте. Чуйте какво казвам: „Аз съм твоят любим брат и те обожавам; Обичам те! "Краят на живота ми беше труден по човешки и се зарадвах много, че ме прибраха у дома при Майка и Баща и седях в мълчание, неподвижна точка на Единия, и току-що подновена, възстановена и след това възкръснал ... да, до друга октава, отвъд човешкото царство. Но аз съм утвърден ... слушай какво казвам ... закотвих моята същност, енергията си в измерението на любовта, така че да е там, така че Бях там, така че всичко, което мога да предложа, беше в истинското разширяване на моето същество. И той щеше да бъде до теб, с теб. И когато погледнеш, ще го видиш, ще отидеш там и щеше да ела и се присъедини към мен, сякаш се събирам с теб. Време е. Ти вече се прероди и да, прероди се в свят, който може да изглежда познат и напълно чужд. Това е приключение! Това не е просто обслужване на нашата майка във форма е, че ние изпитваме приключения, радост, игра И знаете ли, има игри, особено във вашата култура, където игрите наистина са доста насилствени ... е, не така. не е лошо като състезанията с колесници, но все пак е доста трудно ... това е състезание, а в отборите има колегиалност и общо усещане за цел. Вие, вие играете играта на живота, вие играете играта на създаване на Нова Земя и няма по-вълнуващо приключение. Това, което ме подкрепяше, докато ходех по планетата по образа на Исус, освен любимия, семейството, приятелите, учениците, дори враговете ми, ми даваше енергия ... това, което ме подкрепяше, беше видение. Знаех защо съм там и защо продължавам да бъда там, и тук, и навсякъде ... и ти също. Понякога ми казваш: „Господи, уморен съм и ми писна от това“. И понякога казвате: „Изумен съм и развълнуван“. Аз съм с вас във всички тези области. Това, което ви моля, е не само през този период от време ... защото да, не в тази свята събота ... това е период от време, за да влезете в празнотата, точката на почивка, сърцето на Единния . Отидете до определена точка и седнете с мен, моля, и оставете вашите мечти, вашите творения на това, което сте избрали с вашата божествена свободна воля, да се раждат, генерират и създават заедно с Гея, с царствата, с елементите и с всеки други ... и, разбира се, с вашето звездно семейство, което така или иначе присъства. Ела и твори с мен във фиксирана точка, във нищо и във всичко. И тогава заедно, ръка за ръка, ръка за ръка, нека продължим. Нека да стигнем до завършване на работата, приключението, което започнахме толкова отдавна ... и това е само един живот, за който говорим, тъй като имаше много. Нека чувството, дълбокото, дълбокото чувство и знание за прераждане, възкресение, чисто удивление, нека проникне във вас; позволете ми да споделя това с вас, нека го споделим с вас, защото това е, което е необходимо. Храниш се от нашите сърца към твоите; вие се храните с любов всеки момент от всеки ден ... не го изключвайте. И когато сте уморени, починете си и нека продължим да ви изпълваме, защото, възлюбени, вие и ние няма да пропуснем това ново приключение. Нова Земя, самата Гея, привлича. С кого мислите, че тя говори? Ние напълно знаем за нея. Тя е от нашето царство, да, като теб, във физическа форма. С кого говори Гея? Хора! Така че нека не се паникьосваме, да не действаме в страх, промяната е постоянство и определено ще дойде. Но когато се предприеме в свещено, божествено партньорство, в любящо партньорство, резултатите са буквално това, което хората смятат за прекрасно. Не подценявайте креативността си. Току-що започнахте да се свързвате, и прекрасни ангели на светлината, имате инструментите, имате формулите, имате енергията, заредени сте и сте готови за работа и няма да оставим този резервоар за гориво да свърши. Нека излезем като едно семейство, едно сърце, едно сърце, влюбени, треперещи и радостни. Нека мъката остане в паметта на далечните. Елате с моята любов, споделете вълнението ми, спрете и се присъединете към мен. Раздяла.

Осъществено от Линда Дилън © 2020 Love Council, Inc.

https://counciloflove.com

image
Абонирани сте за актуализации по имейл от ENERGY CHANNEL .
За да спрете да получавате тези имейли, можете да се отпишете сега .
Доставка на имейл, задвижвана от Google
Google, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, САЩ
   
image ОтговорПрепращане
               
   
п


Тагове:   йешуа,   посланиямария,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ascentions
Категория: Лични дневници
Прочетен: 672381
Постинги: 1517
Коментари: 20
Гласове: 546
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930