Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2021 13:08 - СЪВМЕСТНО ПРЕМАХВАНЕ НА ИМПЛАНТИ !
Автор: ascentions Категория: Лични дневници   
Прочетен: 350 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 13.04.2021 13:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Време е вече. Това предстои за всеки, който се е насочил към свобода. Не сте задължени . Но може да решите с времето друго.  Как реaгира умът,тялото.И душата.
   
от Hervй Gaпa

Продължаваме работата си по разтваряне на първичните импланти отново с чисто френскоговоряща сесия тази сряда, 14 април в 21:00. Ако желаете, ще отделим малко време след упражненията, за да отговорим на всички въпроси и да вземем вашите отзиви.

Важно е да се спомене, че контакторът от Кобрата споменава на 31 март 2021 г .: „След седмица или две Силите на Светлината ще започнат да премахват първичната квантова аномалия, пряко свързана с човешки импланти. »Нашата сесия тази сряда отговаря точно на това начало!

(Последна актуализация на планетарната ситуация: https://revolutionvibratoire.fr/mise-a-jour-de-situation-planetaire-nous-effacons-des-millions-dannees-dobscurite-cosmique/ )

(Последната актуализация на планетарната ситуация се коментира тук: https://revolutionvibratoire.fr/situation-planetaire-au-31-mars-2021-questions-et-commentaires-en-direct-ce-lundi-5-avril-2021 -a- 9h-cest / )

По-долу представяме упражненията, които ще се изпълняват по време на сесията.

За да следите тази сесия с нас в Youtube: За да проследите тази сесия с нас във Facebook:

https://www.facebook.com/102015934786696/posts/289850909336530/

Основните принципи

Трябва да имате основни познания за първичните импланти.
Трябва да се предпазите, за да избегнете намеса от тъмни обекти.
Трябва да се позовете на присъствието си АЗ СЪМ, за да узаконите развалянето на договора с тъмните сили.
Не препоръчваме да правите упражнения за разтваряне на импланта, ако защитата и развалянето на договора не е направено на първо място!
Силите на светлината извършват постепенно почистване на имплантите на повърхността на човечеството и можете да им помогнете в този процес с техниките за отстраняване на импланти, които използваме тук!

Упражнение # 1 протокол за защита

Ще пуснем онлайн френската версия на видеото на протокола за защита по време на френскоговорящ на живо.

 

Ето пълния плейлист за всички налични езици:http://bit.ly/2KxSHQw

Аз съм упражнение за извикване на присъствие №2

Призив : „Призовавам Стълба от чисто бяла светлина да слезе върху мен и да се формира около мен. Призовавам Присъствието на АЗ СЪМ, който АЗ СЪМ. Моля Присъствието на АЗ СЪМ КАКЪВ СЪМ да се присъедини и да се слее с мен. "

Някои инструкции : „Призовавам енергията да се движи нагоре в рамките на Стълба на Светлината в посока на Горната светлина през моята коронална чакра в горната част на главата ми.
Енергизирам чакрите си една по една: моята осма чакра, ... моята девета чакра ... моята десета чакра ... моята единадесета чакра ... моята дванадесета чакра. В дванадесетата си чакра се срещам, сливам и обединявам с Присъствието на АЗ СЪМ.
Връщам Присъствието и пропивам тялото си с Присъствие от горната част на главата до долната част на краката и до сърцето на Майката Земя. "

Плейлист за видеоклипове, налични на няколко езика, за да се обучавате сами, но ние не използваме този видеоклип по време на живо, защото е твърде дълъг и не е сърцевината на упражнението: https://bit.ly/2xkTGOw

Упражнение # 3 Команда / Команда 12-21

Повторете на глас три пъти, за предпочитане „Команда 12-21“ или „Команда 12-21“.

Команда (или команда) 12 - 21 всъщност е призив, който ви позволява незабавно да привлечете вниманието на вашия екип. Така че, каквото и да се случи в живота ви, ако има ситуация, в която имате нужда от вашия екип, който да ви помогне, това ще бъде като SOS разговор за тях. Когато получат тази поръчка, те веднага започват да проверяват ситуацията ви, какво се случва и предприемат действия. И можете да им се обаждате толкова често, колкото се чувствате напътствани, или когато пожелаете. Ако го направите на глас, той е по-мощен, тъй като звуковите вибрации показват повече възможности за намеса на физически план.

Представяне на основните упражнения

Напишете текста със собствената си ръка!

Подпишете упражнението за анулиране на договора и прочетете самоподписания договор на глас.

Покрийте цял лист за упражненията „Аз съм Бог“ и „Сексът е любов“.

Правете го съзнателно, не позволявайте на нищо или някой да ви притеснява.

Можете да го направите сами, когато пожелаете, но се придържайте към реда и протоколите!

Упражнение за разваляне на договор №4

„В името на това, което съм, в името на божественото присъствие на душата, което съм, в името на всички възнесени същества от светлина, в името на Галактическата конфедерация, в името на галактическия център, аз декрет и заповед за отмяна и обезсилване на всички договори и споразумения, минали, настоящи и бъдещи, сключени между която и да е част от моето същество и тъмните сили. Всички тези договори и споразумения и всички последствия от тях са напълно изтрити от моята реалност. Сега съм свободен, цялата карма в цялото ми същество също е изтрита.
Аз съм свободно и суверенно същество на светлината, от сега до вечността.
Така да бъде и така е. (повторете 3 пъти)
В светлината".

* Подпишете се с вашето име тук *

Упражнение №5 „Аз съм Бог, аз не съм Бог”

Пишете съвестно на лист хартия за около 10 минути, за да покриете целия лист. Важно е, когато пишете, да усетите какво ви казва изречението по отношение на енергийното усещане в тялото ви.

Упражнение № 6 „Сексът е любов, сексът не е любов“

Пишете съвестно на лист хартия за около 10 минути, за да покриете целия лист. Важно е, когато пишете, да усетите какво ви казва изречението по отношение на енергийното усещане в тялото ви.

*********

Благодарим ви за участието в тези упражнения, които буквално могат да сринат матрицата и нейната система за контрол на имплантите. Очаквайте обаче да преживеете големи промени във вашия живот и във вашето светоусещане, ако съвестно и редовно изпълнявате тези упражнения!

  Ерве Гая | 11 април 2021 г. в 21:12 ч. | Етикети: Кобра , импланти | Категории: Самозащита в матрицата , Духовна работа | URL: https://wp.me/p7epNz-2sv  



Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ascentions
Категория: Лични дневници
Прочетен: 671652
Постинги: 1515
Коментари: 20
Гласове: 546
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930