19.04.2021 12:55 - ТА ТОВА Е СЪВСЕМ НОВ СВЯТ !

ЗДРАЕЙТЕ , НАЗЕМНИ ПРИЯТЕЛИ!

ТОВА ГО ПРЕДСТАВЯМ НА ВНИМАНИЕТО ВИ ПРОСТО КАТО ИНФОРМАЦИЯ, . ЗАЩОТОТО НЯКОИ АКО ИСКАТ ДА СИ ВЪРНАТ ЖИВОТА ОТ "ПРЕДИ" .А.А.А СЪЖАЛЯВАМ . Времето е друго ,както и земята. Всичко предложено тук е само част от картината, Много от това съвпада с часи от Посланиятя, кото сме получили и получаваме от другите цивилизации за всичко,което се разгръща извън тримерната матрца. В ГЛАВИТЕ НИ ИМА ПОВЕЧЕ ИЛИ ПО-МАЛКО ОТ СТАРИТЕ ПРЕДСТАВИ ,ШАБЛОН. ЕЙ, ЗЕМЛЯНЙ !  ФОРМАТА Е СМЕНЕН . СЛЕДЕТЕ ВНИМАТВЛНО КАКВО СТАВА, КОЕ КАК СЕ ПРОЯВЯВА. Не ви държи никой в овехтялото минало. Може би прото вие си го подържате.И това се подържа от  онези ,които неистово се оптват ,да ви "върнат" пак там където сте в страх, вечна борба за оцеляване за да могат да ви ползвт за свите престъпни планове...
*************************************************************************************************************

Дейвид Уилкок: Галактика и хармоничен резонанс; Увлекателни физически доказателства за възнесението

Публикувано: 18 април 2021 22:02 PDT

Знаем, че Слънцето активно излъчва спираловидни енергийни вълни, които въртят планетите и луните в техните орбити. Както законът на Боде, така и новата резонансна теория на Стоункинг показват че планетите са разположени една спрямо друга в естествени диатонични музикални пропорции. [един]

Първата открита от нас слънчева планетарна система, която беше около пулсара B1257 + 12, също има същите пропорции. [2]

Явлението пропорционалност подкрепя идеята, че всяка звезда излъчва енергийни вълни, които създават подобни планетни системи, тъй като такъв резонанс очевидно не може да бъде причинен от случайно групиране на газ и прах. Тогава, както в принципите на холограма или фрактал, в по-големите вълни от Слънцето има по-тънки, по-малки вълни. И те също се основават на същите музикални принципи. Всички те се разклоняват, образувайки вълни след вълни, ставайки все по-малки и по-малки.

ГАЛАКСИЯТА Е НАСТРОЕНА ЗА ФОРМИРАНЕ НА ДНК

В оптимална планетарна система, където няма големи катаклизми или прекъсвания, има определено разстояние от Слънцето, където най-малките спираловидни вълни ще обединят естествените материали на планетата, за да образуват ДНК молекулите на живота. ДНК е вълна, а вълната е ДНК. Може да звучи нелепо, че ДНК се формира чрез планетарна еволюция, но може ефективно да се докаже, като се използва така нареченият ДНК фантомен ефект. Д-р Владимир Попонин постави ДНК в епруветка и прокара през нея лазер и за негова изненада осъзна, че тя наистина е уловила светлината и я е направила спирала, сякаш е кристал. Още по-изненадващо, когато д-р Попонин премахна ДНК, светлината продължи да спирализира сама по себе си! [3]

Разбира се, светлината не може сама да образува ДНК спирала - освен ако самата светлина не е хармонично настроена към някаква естествено съществуваща честота в енергията на пространството около нея. За мен това предполага, че ДНК спиралната светлинна енергия е била там първо и физическите молекули просто са се образували около спиралната енергия, когато планетата е била в правилната честотна позиция. Галактиката е „настроена“ да образува човешка ДНК в планетарните системи, където е възможно.

Теориите на Дарвин са опровергани

Теорията за еволюцията на видовете е опровергана, тъй като молекулата на ДНК е твърде сложна, за да възникне от "естествени мутации". Д-р Крик, един от първите откриватели на ДНК молекулата, по-късно доказа математически, че е абсолютно невъзможно еволюцията изобщо да започне да произвежда ДНК в краткия период на историята, който имаме като планета. [четири]

Ние се движим с енергия

Така че сега преминаваме към нова позиция. Микробиолозите ни казват, че 97 процента от нашата ДНК изглежда неизползвана, [5] но ми беше казано, че все повече и повече звена във веригата се „разкопчават“ за тези, които могат да се справят с новата енергийна структура от четвърта плътност. Тези хора може да не изглеждат по различен начин физически, освен може би по-фино привлекателни, но вътрешно ще развият по-голяма дълбочина на емоции, възприятие, интуиция и чувствителност. Някои млади хора наистина ще развият телекинеза или способността да „виждат мъртви хора“.

Много други често откриват, че телата им вече не могат да понасят храни с по-ниски вибрации и са принудени да се хранят с диета с високо съдържание на пресни органични плодове и зеленчуци. По този начин, докато се отдалечавате от родителската си звезда, вашата планета навлиза в други вибрационни енергии и ще поддържа живота в по-висока плътност. Както обяснява Ра [6], има октава с осем основни плътности. Същото е, както ако свирите на белите клавиши за пиано в диатонична скала. Октавата също може да бъде разделена на система от 13, които могат да се видят да играят заедно на хроматична скала от бели и черни клавиши.

Има много плътности в рамките на плътностите. Всяка от тези вибрационни честоти съответства на определена равнина на съществуване и / или определено ниво на съзнание. Друго учение на Ра е, че всички хора имат висши Аз, бъдещо въплътено Аз от шеста плътност, което ръководи живота им и насочва физическото им въплъщение от бъдещето. Висшият Аз основно казва: „Вижте, знам, че вие ​​се развивате, за да станете аз. Поглеждам назад към миналото си, но също така знам, че имате свободна воля. Не знам непременно всички избори, които ще правите всеки ден, за да станете в крайна сметка аз, който съм сега. Така че, ще ви помогна да стигнете до този момент. Ще ви покажа как да стигнете до мястото, където знам, че се развивам. " Това са мечтите.

ПРИРОДАТА И ЦЕЛТА НА МЕЧТАТА

Сънищата са пречистено послание от Висшия Аз на много високо ниво, което достига до човек на езика на метафорите. Няма значение дали разбирате мечтите си със съзнание или не. Няма значение дали ги помните или не. Мечтите ви общуват с астралния ви Аз от четвърто измерение или от четвърта плътност, което според мен е същото, което Едгар Кейси използва за медицинските си показания. Това ваше астрално „аз“ изпитва преживявания насън. Сякаш имате няколко нива на своето същество, които правят различни неща, за които не сте наясно. Те вършат всякаква работа и суетене - и все пак това е част от вас едновременно. И това е много разширяваща съзнанието концепция, защото осъзнавате колко повече сте от физическото си тяло.

НАУКАТА ЗА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕТО

Крайъгълният камък на всичко, за което говорим - всичко, което споменах досега - е идеята, че еволюцията трябва да е масивна. Грабването не се ограничава само до идея, както християните казват, че ще има „грабване“, когато Исус се върне и въведе хиляда години мир. Това е космическо събитие, предсказано от почти всяка голяма религиозна и духовна традиция на Земята. В новата си кариера като директор на изследването на турнето „Времето на глобалната смяна“ предоставям връзки в подкрепа на тези твърдения [7]. Нека да поговорим за някои от тях сега. Нека започнем с д-р Алексей Дмитриев от Руската национална академия на науките. Дмитриев е работил с торнадо, показвайки, че в присъствието на торнадо възникват много силни електромагнитни полета, видима светлина и сферична мълния. И има всякакви случаи, когато торнадо кара физическите обекти да се сливат помежду си - когато материята всъщност стане способна да проникне в друга материя. Дмитриев цитира случаи, когато две изгорени и овъглени дървени дъски се сливат заедно в торнадо, дори и да се рушат при най-малкото докосване. Имаше камъчета, които преминаваха през стъклото, без да счупят стъклото; парчета слама, които минаха през прозореца и се забиха в него, без да го счупят. [8] Имаше камъчета, които преминаваха през стъклото, без да счупят стъклото; парчета слама, които минаха през прозореца и се забиха в него, без да го счупят. [8] Имаше камъчета, които преминаваха през стъклото, без да счупят стъклото; парчета слама, които минаха през прозореца и се забиха в него, без да го счупят. [осем]

Случват се всички тези странни неща, които показват, че материята може да изчезне или да стане пропусклива за друга материя в присъствието на достатъчно силно поле. Тогава нека разгледаме Бермудския триъгълник. В триъгълна зона край бреговете на Флорида между Пуерто Рико, Маями и Бермудите са изгубени самолети и кораби. Всъщност не е бил активен от 70-те години на миналия век, но определено е бил преди. И ние не говорим само за кораби, които изчезват и можете да кажете: „Добре, добре, потъна“. Говорим за самолети, които са на радари и имат радиовръзка и изведнъж те просто не са там. В някои случаи имаше хора, които изчезваха и след това се появяваха отново. В края на 1969 г. имаше случай, когато пътнически самолет на 727 National Airlines, летящ до Маями, загуби всички радиолокационни и радио комуникации за 10 минути. Разбира се, ръководителят на полети беше много уплашен от това. Минаха десет минути и връзката беше възобновена. Ръководителят на полети ги попита къде се намират и те не разбраха за какво говори. Те нямаха представа, че нещо се е случило. И когато кацнаха, беше открито, че всеки часовник в целия самолет - всеки часовник, всеки хронометър, както и да го казвате - е загубил 10 минути! Сякаш те просто изчезнаха от нашето съществуване за 10 минути и след това се върнаха. [9] беше открито, че всеки часовник в цялата равнина - всеки часовник, всеки хронометър, както казвате - губи 10 минути! Сякаш те просто изчезнаха от нашето съществуване за 10 минути и след това се върнаха. [9] беше открито, че всеки часовник в цялата равнина - всеки часовник, всеки хронометър, както казвате - губи 10 минути! Сякаш те просто изчезнаха от нашето съществуване за 10 минути и след това се върнаха. [девет]

Колкото повече изследваме тези вихрови явления, толкова повече виждаме, че се случват някои странни неща. Друг вихрен инцидент включва група млади хипита, които са се разположили на лагер в Стоунхендж, когато мълния е ударила камъните. Свидетелите видяха как всички те изчезнаха, оставяйки само овъглени колчета за палатки [10]. Вярвам, че по-високата енергийна вибрация на мълнията активира вихъра, който Стоунхендж е построен за контрол, което от своя страна е причинило това да се случи, и мисля, че създателите на Стоунхендж вероятно са използвали тези ефекти, за да пътуват през пространството и времето.

По този начин е ясно, че Стоунхендж и Бермудският триъгълник са места, където в определен момент количеството гравитационна и вибрационна енергия, излъчвана от Земята, надвишава количеството енергия, постъпващо на Земята. Можете да мислите за тези области като за дупки, направени в найлонова торбичка, пълна с вода - за определен период от време водата ще изтече много бързо. И можете да видите, че има история на инциденти на тези две места, предполагащи, че материята е била трансмутирана в присъствието на такъв енергичен вихър. Водим до факта, че цялата енергия на Слънчевата система се увеличава и че в един момент тя ще достигне ниво, на което трансмутира целия живот на планетата. Тогава ще се прояви Възнесението.

НАШЕТО СЛЪНЦЕ НЕ Е ЯДРЕНА ПЕЧ

Сега изследванията показват, че Слънцето е като дупка в галактическото енергийно поле, позволяващо на енергията да тече в дадена област; следователно ние го виждаме като ярка бяла светлина. Те вече доказаха, че ядрената пещ не работи там. Количеството неутрино, което слънцето излъчва, е твърде малко, за да бъде страничен продукт от ядрената реакция. Няма неутрино. Те знаят за това от 30 години и проблемът не се решава - липсващите неутрино просто не съществуват! Така че слънцето не е ядрена пещ. Слънцето основно представлява космическата енергия, истинската енергия на Сътворението. Това означава, че Слънцето изглежда като пунктирана дупка в космоса, от която изтича енергия - точно като малката дупка в торба с вода, за която говорихме по-рано, или това, което може да видите в Бермудския триъгълник. И при по-високи нива на вибрации виждате много повече от малка дупка на слънцето; виждате всички вибрации, които го заобикалят. Те се появяват като концентрични сфери на енергия, подобни на вълнички на езерце, които са свързани чрез спираловидно спирала от енергия, която се разширява, за да контролира орбитите и въртенето на планетите и луните. Всичко е точно заключено, като един гигантски набор от предавки. Тази намотка от Слънцето е проучена и измерена. НАСА нарича това „Спиралата на Паркър“ [11]. Понастоящем можем да открием тези полета само с инструменти като форма на магнитна енергия. които са свързани от спирална спирала от енергия, която се разширява, за да контролира орбитите и въртенето на планетите и луните. Всичко е точно заключено, като един гигантски набор от предавки. Тази намотка от Слънцето е проучена и измерена. НАСА нарича това „Спиралата на Паркър“ [11]. Понастоящем можем да открием тези полета само с инструменти като форма на магнитна енергия. които са свързани от спирална спирала от енергия, която се разширява, за да контролира орбитите и въртенето на планетите и луните. Всичко е точно заключено, като един гигантски набор от предавки. Тази намотка от Слънцето е проучена и измерена. НАСА нарича това „Спиралата на Паркър“ [11]. Понастоящем можем да открием тези полета само с инструменти като форма на магнитна енергия.

СЛЪНЦЕ, СВЕЩЕНА ГЕОМЕТРИЯ И КРЪГОВЕ НА НАСЕЛЕНИЯТА

Има толкова много житни кръгове, които показват тези енергийни системи от свещена геометрия и концентрични разширяващи се сфери, свързани със спирали. Така че „те“ определено се опитват да ни предадат послание. Неотдавнашното формиране на 900-футовата реколта от Млечен хълм отразява разширяващите се спирални енергийни модели на Слънцето. Той се състои от 409 различни кръга и всъщност е включен в CNN Headline News, тъй като неговият размер и величие привличат вниманието. [12] И казвам, че когато енергията в Бермудския триъгълник се покачи например, материята се променя. Когато енергията, която Слънцето произвежда, се издига, спираловидната вълна от Слънцето всъщност се разширява, изтласквайки планетите в сфери на енергия, които поддържат по-висока честота на вибрациите. Моите изследвания показват, че действителните физически измерения на планетите спонтанно се увеличават, когато това се случи - не много, но достатъчно. Можете да видите това отзад, като мислите, че ако намалите радиуса на Земята до 55 или 60 процента от сегашния си размер, всички континенти ще се съберат като пъзел; няма свободно пространство. Това се нарича тектоника на глобалното разширяване. [13]

ПЛАНЕТАРНО РАЗШИРЯВАНЕ И ПРОЦЕС НА ВЪЗКАЧВАНЕ

Докато планетата се отдалечава от Слънцето, тя се разширява в спирала от енергия, която Слънцето излъчва с много бавна скорост, и постепенно се придвижва все по-напред и по-далеч. Ето защо Древните са казвали, че годината на Земята е била точно 360 дни и че не са склонни да добавят последните пет и четвърт дни след падането на Атлантида. Пет дни са само малък удар в сравнение с това, което може да се случи. По този начин, колкото повече се отдалечавате от Слънцето, толкова повече попадате в по-високите нива на вибрации, представени от по-голямата сфера. Когато Земята достигне по-високо енергийно ниво въз основа на своето положение спрямо Слънцето, тя се разширява по размер, тъй като с преминаването си към тази по-висока енергия, енергията в сърцевината всъщност се разширява. Това, което също се случва, е, че тази енергия „удря“ всички същества на Земята, защото увеличаването на дължината на вълната на планетарната спирала е придружено от спонтанен прилив на енергия от Слънцето - изблик, който има качествата както на радиация, така и на интелигентност. Древните индуси наричат ​​тази експлозия „огъня на Сомварта в края на ерата“

Така че това, което се е случило в миналото с интервал от около 50 милиона години, е, че целият живот, който е бил на Земята, спонтанно умира. И тогава изведнъж се появява това същество от по-висок ред. Геолозите наричат ​​това „прекъснато равновесие“ [14].

Неотдавнашно проучване, публикувано от д-р Брус Ранегар и други астробиолози от Калифорнийския университет в Лос Анджелис, подкрепя теорията, която обсъждам. Той е във всички основни новини от края на юни. Изследователите изучавали орбитите на планетите и ги връщали назад във времето, използвайки компютърни симулации, които били много точни. За тяхна изненада те откриха, че преди 65 милиона години, по време на последното масово измиране (на динозаврите), това, което те наричат ​​„хаотична промяна в резонансните честоти на Слънчевата система“. Тази хаотична промяна изведнъж разтърси всички орбити на вътрешните планети. [петнадесет]

Докато сме тук, трябва да добавим, че всички геолози знаят, че по това време континентите се разделят, като веднъж са били една суша. Също така знаем, че по това време нивото на морето изведнъж спадна. Очевидно това беше внезапно увеличаване на размера на Земята. Втвърдената кора на земята рухна и всички морета се стопиха в нови пукнатини, понижавайки световното си ниво. И не забравяйте, че геолозите са открили, че всеки път, когато настъпи масово измиране, има и масивни видове, т.е. Това е друг аспект от това, което се случва, когато тази енергия ни удари, причинявайки разширяване на планетите и техните орбити. Например, няма „липсваща връзка“ между неандерталец и кроманьонец (съвременен човек), защото случилото се е, че неандерталецът „се разболя“ и еволюира спонтанно.
                            Победа  на  Светлината  !

Вълнообразно