Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2021 09:41 - „Командирът на Космическата флотилия от Плеядите Птаах.”
Автор: ascentions Категория: Лични дневници   
Прочетен: 123 Коментари: 0 Гласове:
1



 Мото:

„Чак когато започнете всички да вървите по този път и да заживеете като нас, и да умеете всичко да поделяте с другите, да умеете по този начин да работите и да отдавате своята работа за общото, но всички по този начин, ще бъде друго …”



image
 
749. ПОЗИТИВНО МИСЛЕНЕ. Да се чете 1х дневно.





ПРИЕМСТВЕНОСТ

„ Дълбоко в себе си зная, че всичко, което направя е приемливо за мен. Зная, че имам ИЗБОРА да се приспособя, така както ситуацията го изисква от мен. Когато открия, че останалите имат свой начин на мислене и действие, това предизвиква у мен оптимизъм. Това прави живота ми динамичен и пъстър. Вълнуващо е да чуеш толкова мнения. Това ми дава ИЗБОРА да преоценя или да променя своето мнение и да го уважавам.



ЕНТУСИАЗЪМ

Струва ми се, че съм като чаша с шампанско. Животът бълбука и се пени. Мога да пея и танцувам от радост, че живея. Представи си , взел съм решението да бъда част от това прекрасно творение. Не е ли фантастично да усещам, че имам тяло, мисъл и душа ? Влюбен съм в живота, моето сърце бие от радост два пъти по-бързо. Радва се на всеки ден, който ми е бил даден.



ПРИСПОСОБИМОСТ

Плувам по течението на своите пътища в живота. Създавам си вълнички на самия себе си, както в реката, така и в извора. Моята външност знае за моята вътрешност. Моите пори се отварят в съответствие с моите емоции и в съответствие с тях се и затварят. Сетивата няма да ме заблудят, не скриват пред мен, онова, което се случва навън. Така умея да приспособя своя живот. Моята външност не трябва да заблуждава за моята вътрешност, защото са в хармония.



ЕДИНСТВО

Аз съм зрънце, растение, корен и земя едновременно. Аз съм душа, мисъл, тяло, сърце едновременно. Свой собствен дъх съм. Свои собствени емоция и мисъл едновременно съм. Своя собствена земя и небе едновременно съм. Аз съм напълно обединена цялост, изработена до най-малките подробности. Зная, как се чувствам, зная, че съществува само един единствен като мен.



ГОТОВНОСТ

Аз съм готов да се приспособя. И понеже съм такъв, моето тяло и мисъл по-добре ще се приспособят и са способни по-добре да се справят с непредвидените ситуации. Зная, че непрекъснато имам свободен ИЗБОР да се приспособявам към ситуацията, такава, каквато е, или пък да си тръгна от нея. От друга страна това ще ме научи на нещо и аз все повече ще осъзнавам разликите между хората. Това ми дава смелостта да бъда различен и въпреки това аз съм незаменима част от вечно променящия се модел.



САМОУВЕРЕНОСТ

Посрещам живота гордо и изправен. Имам собствени мисли, собствени идеи. Зная, че мога да им разчитам и за това, онова, което имам в сърцето и душата ще споделя без страх. Зная, че имам смелостта да рискувам. Да поема риск, че съм независимо човешко същество. Имам силата да осъществя своите идеи без това да нарани другите. Без скрупули приемам поклони, които съм заслужил. Приемам с благодарност помощта от другите, от която се нуждая, за да се реализирам.



ИНТЕРЕС

Струва ми се, че пристигам винаги навреме там, където нещо се случва. И затова винаги ми се отдава случай да прибавя към това нещо стойностно. И зная, че ще бъде оценено. Очарователно е когато зная, че принадлежа към нещо. В края на краищата и в най-сложните ситуации винаги виждам нещо, от което мога да се поуча и да използвам за своето собствено развитие. Зная кога съм нужен и кога не. Развивам в себе си нежно чувство за моята собствена нужда и нуждите на другите. И все повече съм свързан с това чувство.



РАВЕНСТВО

Животът ми приляга като ръкавичка. Моето тяло се движи в съответствие с моите мисли. Тяло и мисъл са равностойни. Мога напълно да се доверя на себе си, защото моите чувства няма да ме заблудят. Не е нужно нищо да скривам нито да се преструвам. Аз съм този, който съм – един и същ съм.



ИЗБОР

Имам избор. Във всяка ситуация в живота мога свободно да взема решение без нещо да ме овладява по какъвто и да е начин. Аз съм свободен човек и чувствам всичко онова, което имам на разположение и което ми е дадено като възможност, благодарение на обичания Сътворител. На останалите хора нищо не натрапвам и също така им предоставям избор.”



www.angeli-raja.eu







Тагове:   послание,   практика,   птаах,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ascentions
Категория: Лични дневници
Прочетен: 676088
Постинги: 1519
Коментари: 20
Гласове: 546
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930