Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2021 21:15 - КАКВО ОЗНАЧАВА ДЪГАТА?
Автор: ascentions Категория: Лични дневници   
Прочетен: 263 Коментари: 0 Гласове:
0



 image

Архангел Михаил
′′ Поздрави, любими хора
Изпращаме ви благословии на Любов и Светлина, в този Сега Момент, и ви каним да отворите сърцето си за нашето послание за вас...
Скъпи Един, когато визуализирате Светли лъчи в медитациите си, вие активизирате действието на намерението си по много мощен начин
Има седем основни лъча:
Бяло - Божествено Възнесение
Теменужка - Божествена трансмутация
Златото - Божествено Възкресение и Живот
Розово - Божествена любов
Синьо - Божествена воля и сила
Зелено - Божествено изцеление и изобилие
Жълто - Божествена мъдрост
Всеки Лъч от тези седем основни лъча е самоинтелигентен и е от Божествено съвършенство
Това означава, че там, където насочвате тези Лъчи, Светлината ще намери всяка молекула и електрон, готови да бъдат издигнати на по-висока вибрационна честота
Тези Лъчи си сътрудничат с вашия Висш Аз и Висшия Аз на тези, към които насочвате тези Лъчи
Само това, което вашият Висш Аз и висшата същност на другите считат за подходящата сума, може да бъде изпратена
Тези Светли Лъчи могат да дадат резултати само от Божественото Съвършенство за най-висшето Благо от всичко, което е
С други думи, не можеш да направиш грешка, когато работиш с тях
Те не могат да бъдат използвани, за да наранят никого
Започнете работата си със следното призоваване:
′′ В името на моето любимо АЗ СЪМ Присъствие и Възнесения домакин, сега призовавам [ВЪЗСТАНОВЯВАЩИЯТ ЦВЕТЕН ЛЪЧ!" за да произведа [ВЪТРЕШНИЯ ИЗХОД] за най-висшето благо от всичко, което е!"
Тогава, визуализирайте този лъч или навлизащ в цялото ви тяло и аура, или в този на човека, за когото възнамерявате Светлинния лъч
Позволете си да почувствате енергиите напълно
Чувството е много важно за този процес
Всеки път, когато работите с тези Светли лъчи, те засилват действието и резултатите
Знайте, че всичко е наред, любими хора
Добре дошъл у дома
Вървим до теб, всяка стъпка от пътя
Скъпи хора, вие сте обичани отвъд мярката. Винаги.
Аз съм Архангел Михаил и ви нося тази истина
Asara Adams
· ·



Тагове:   архангел,   Михаил,   послание,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ascentions
Категория: Лични дневници
Прочетен: 658604
Постинги: 1499
Коментари: 20
Гласове: 546
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031