Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2021 09:31 - ПОКАНА ЗА ЕМОЦИОНАЛНО ОСВОБОЖДЕНИЕ АРХАНГЕЛ МЕТАТРОН
Автор: ascentions Категория: Лични дневници   
Прочетен: 162 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 21.07.2021 09:37


Призоваване на Великото Бяло Братство
От Сандра Луз

➡ ИНВОКАЦИЯ ЗА ЕМОЦИОНАЛНО ОСВОБОЖДАВАНЕ
ARCHANGE METATRON
image
Покана на Голямото бяло братство
От Сандра Луз

Днес решавам да съм щастлива.
Повтарям АЗ РЕШАВАМ СЕГА
Днес решавам да се приема такъв, какъвто съм, спомняйки си, че съм божествено същество.
Повтарям АЗ РЕШАВАМ СЕГА
Днес се освобождавам от всички мъки, мъки и спомени от миналото.
Повтарям, ОТЪРВЯМ СЕ СЕГА
Днес се освобождавам от всички вярвания, позволявайки само на моето същество да решава кое е най-доброто за мен.
Повтарям, ОТЪРВЯМ СЕ СЕГА
Днес се освобождавам от всички навици, които не ми носят щастие, защото ще уважавам тялото си и битието си, поставяйки вътре в мен, само това, което ме прави щастлив.
Повтарям, ОТЪРВЯМ СЕ СЕГА
Днес се освобождавам от всички страхове, защото знам, че не съм сам, Бог е с мен.
Повтарям, ОТЪРВЯМ СЕ СЕГА
Днес премахвам страха и тревогите от живота си, защото знам, че съм създал всички решения за живота си и чрез спокойствието на ума си, ще намеря всички отговори.
Повтарям, ПРЕМАХВАМ СЕГА
Днес приемам всеки такъв, какъвто е, като си спомня, че не съм дошъл да съдя или критикувам.
Повторение ПРИЕМАМ СЕГА
Днес се освобождавам от цялата болка, защото разбирам, че това вече не ми принадлежи, защото реших да обичам и приемам себе си, и да обичам и приемам всички хора.
Повтарям, ОТЪРВЯМ СЕ СЕГА
Днес моля за прошка на всички онези, които съм ощетявал в този живот и в живота на другите.
Повтарям ПИТАМ СЕГА
Днес прощавам на всички онези, които са ми причинили зло в този живот и в други животи.
Повтарям, ПРОЩАВАМ СЕГА
Днес си прощавам за всичко, което съм направила в този живот и други животи.
Повтарям, ПРОЩАВАМ СИ СЕГА
Днес виждам най-доброто от мен и всички, защото това е моята роля, винаги виждам най-доброто.
Повтарям ГЛЕДАМ СЕГА
Днес решавам, че мнението на другите е само мнение, защото аз сам решавам кое е най-доброто за мен.
Повтарям АЗ РЕШАВАМ СЕГА
Днес благодаря на Бог милион пъти, че ме е създал с толкова много любов.
Повтарям БЛАГОДАРЯ ВИ СЕГА
Днес АЗ СЪМ същество от светлина и решавам да бъда фар, от благодарност към Този, който ме е създал.
Повтарям АЗ СЪМ СЕГА
Днес ще почета съществуването си като кажа: АЗ СЪМ ЛЮБОВ.
Повтарям АЗ СЪМ ЛЮБОВ
АЗ СЪМ МИР
Повтарям АЗ СЪМ СПОКОЙСТВИЕ
АЗ СЪМ ЩАСТИЕ
Повтарям АЗ СЪМ ЩАСТИЕТО
АЗ СЪМ ИЗОБИЛИЕ
Повтарям АЗ СЪМ ИЗОБИЛИЕ
АЗ СЪМ ВЯРА
Повтарям АЗ СЪМ ВЯРНА
АЗ СЪМ СВЕТЛИНА
Повтарям АЗ СЪМ СВЕТЛИНА
🤲✨ 

ИЗТОЧНИК :  https://www.facebook.com/groups/1040730769424184/?hoisted_section_header_type=recently_seen&multi_permalinks=1993698674127384
 
  СВТЛИНАТА ПОБЕДИ !    ВИЕ СТЕ СВЕТЛИНАТА !






Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ascentions
Категория: Лични дневници
Прочетен: 657852
Постинги: 1496
Коментари: 20
Гласове: 546
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031