Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2021 15:48 - Арктуриански декрети
Автор: ascentions Категория: Лични дневници   
Прочетен: 504 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 "Ние ви учим на някои инструменти за промяна на честотата в съзнанието ви. Ще ви научим на някои постановления. Но какви биха били тези постановления? Обикновено това е набор от утвърдителни думи, резултатът от които би бил трансформацията и еволюцията на умовете на вас и на вашите физически тела.



Вие издавате укази през цялото време, но обикновено ги издавате в по-голямата си част, без да осъзнавате, че го правите; и често тези постановления не носят добри резултати за вас. Казвате повече неща, които ви нараняват, отколкото ви помагат. Така че, когато приемаме тези постановления, които трябва да се правят веднъж дневно в продължение на 21 дни, това е начин да спрете, да се съсредоточите върху това, за което говорите, и да имате нашата енергия, помагайки за тази трансформация.



В този момент, когато правите този указ, ние разпознаваме енергията, създадена там, защото всички думи, които се съдържат в указа, създават малко кълбо от енергия; и всеки път, когато тази топка бъде запалена от вас, диктувайки указа, ние знаем, че там трябва да действаме и да увеличим енергийната вибрация на казаното.



Така че всяка дума получава подсилване, всяка дума придобива по-голяма сила, като е в състояние да действа по-интензивно в ума ви. Така че, разберете, че не се забъркваме с ума на никого; ние не променяме нищо в живота на никого; ние просто упълномощаваме думите, които казвате, и те обикновено са думи за еволюция, за подобряване на живота ви.



Така че, който иска да експериментира, да прави едно постановление. Не правете твърде много едновременно. 21 дни минават бързо. Най-доброто време да направите тези постановления е преди сън, защото ще кажете думите и това ще действа през целия сън, защото когато спите, няма да произвеждате съзнателни мисли.



Тогава тази енергия ще действа в мозъка ви, засилвайки всичко, което сте казали, карайки мозъка ви да вярва в това, което сте казали. Не забравяйте, че всичко, което казвате, е енергия и мозъкът ви чува какво казвате, така че ние просто захранваме това, което се казва; това ще достигне до вашия мозък, вашето собствено съзнание с много повече сила. И това ще ви накара да се промените; това е, което ще накара нещата наистина да се случат.



Ние сме Арктурианци и обичаме да ви помагаме с прости неща, които всъщност работят ."



Арктурианците.

Каналирано от Ваня Родригес



Правила



Това е да се прави един УКАЗ наведнъж. Всяко постановление е с продължителност 21 дни. Когато изтекат 21 дни, можете да започнете друг.

Можете да направите 1 или всички, в какъвто ред искате.



Указ 1:

Мои арктурийски братя, нека ми помогнете да се освободя от всички зависимости и навици, които са лоши за тялото и душата ми. Че всеки ден мога да се храня по -правилно, като по този начин елиминирам всичко, което ми носи дисбаланс и загуба на енергия.



Указ 2:

Моите арктуриански братя! Нека ми помогнете да развия моето Трето видение, така че да мога да виждам отвъд този свят с физическите си очи. Нека умът ми не ми прави номера. Нека умът ми бъде реалистичен и ме уведомете, че каквото и да видя, ще бъде истина; и че имам необходимата подготовка за всичко, което идвам да видя.



Указ 3:

Нека пътищата ми се отворят и осветят. Нека тези, които резонират с работата ми, се присъединят към мен в това пътуване. Мога ли да намеря нужния баланс и вътрешен мир. Нека да получа от Вселената цялата необходима помощ, за да се случи това възможно най-спешно.
Благодарност! Благодарност! Благодарност!



Указ 4:

Душата ми се връща към своя произход.
Душата ми помни всичко, което беше някога.
Душата ми е мощна.
Душата ми служи на светлината.
Затова моля душата ми да възстанови всички дарби, които някога съм имал в началото на моето съществуване и да мога да видя с очите на това физическо тяло цялата истина и всичко, което заслужава да бъде видяно.
Нека душата ми помни всичко, което някога е било, и мога да си помогна и да помогна на хората около мен, с цялата тази сила, иначе нека тъмнината присъства.



Указ 5:

Мои арктурийски братя, нека ми помогнете да бъда силен, жизнен, смел, дързък, да преодолявам всички препятствия. Мога ли да бъда сигурен, че съм способен да извадя всеки от пътя си. И ставай, и все по-уверен.



Указ 6:

Моите арктуриански братя! Нека покриеш гърдите ми с много светлина; зелената светлина на изцелението. Лекувайки всички чувства, които намаляват вибрациите ми. Мога ли да намеря начин да поддържам себе си винаги да излъчвам положителни чувства. И всеки ден вървете по пътя към безусловната любов.



Указ 7:

Моите арктуриански братя! Може ли да ме покриете с вашата любяща и лечебна енергия, блокирайки тялото ми от всякаква физическа или духовна заплаха. Нека тялото ми да бъде защитено с вашата зелена лечебна енергия и че малко по малко всички болести могат да бъдат трансмутирани и здравето да царува 100% в това физическо тяло, което поддържам.



Указ 8:

Моите арктуриански братя! Нека ни обгърнеш в балон бяла светлина. Нека този балон да проникне през моята коронарна чакра, да слезе надолу, подравнявайки всяка от моите чакри и отеквайки в цялото ми тяло. Ще се видя като същество, изпълнено със светлина. И да остана с тази енергия цял ден до следващия декрет.  

от  https://www.anjoseluz.com/decretos-arcturianos



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ascentions
Категория: Лични дневници
Прочетен: 658585
Постинги: 1499
Коментари: 20
Гласове: 546
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031