Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2021 12:47 - Мария - Ние сме във вашите сърца, а не навън...
Автор: ascentions Категория: Лични дневници   
Прочетен: 234 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 24.10.2021 12:48


Скъпи синове и дъщери на планетата Земя! АЗ СЪМ МАРИЯ!

 
 

Всеки път, когато идвам при вас, обичам да ви нося подарък. Имате моето присъствие в сърцата си, имате рози в градините на сърцата си, но аз винаги вярвам, че мога да донеса нещо друго, нещо, което ще бъде „сигурно убежище“ за моменти на криза, за моменти на дисбаланс. Никога не трябва да забравяме, че сте в едно измерение, в което физическото е това, в което вярвате.

 
 

Да ви кажа, че имате всички ни в сърцата си, е лесно за разбиране, но не е осезаемо за мнозина. Мнозина се питат: „Какво искаш да кажеш в сърцето ми? Как мога да получа достъп до тях, ако са в сърцето ми?” Когато казваме, че сме в сърцата ви, не в това сърце бие и поддържа живота ви. В центъра на гърдите ви, в торса ви, има сърдечна или сърдечна чакра, а в тази чакра, да кажем заедно с нея, е духовното сърце. Това е това сърце, сякаш е сърцето на вашата душа, копирано за това въплъщение, което сте.

 
 

Така че в това духовно сърце са всички Божествени Искри, за които говорим; там са моите рози, там са моите градини и има всеки друг елемент, който искате, но винаги елементи, които извисяват и които превеждат само чувство, любов. Затова винаги, когато им даваме подаръци, ние ги поставяме в духовното им сърце. Много хора се чудят: „Защо не мога да имам нещо физическо, нещо, което мога да докосна, нещо, което мога да взема и нося със себе си, да нося със себе си“. Като амулет, нещо, което в съзнанието им ви носи защита. Защо не можеш?

 
 

Не че не можете, но трябва да прекъснете тази зависимост от физическите неща. Същият факт е, че обичате изображения, ние не сме там. Разбира се, когато отидете на моя образ, трансформиран в хиляди имена и типове, и кажете молитва; Слушам всеки един, но не защото съм в този образ, слушам вашата преданост към мен, която ми дава правото да имам моята Искра в сърцето ви. Ето как те слушам, а не чрез образа.

 
 

Казано ви е да се покланяте на изображения, защото трябва да го видите, за да повярвате, но сега е друго време. Времето е да вярваме, без да виждаме, е да вярваме на това, което всеки от нас казва; има доверие в това, което казва всеки от нас. Ето как ни имате наоколо, а не чрез изображение. Така че няма да се съгласим с казаното от нас; ние ви молим да носите кристали, да носите кръстове, да носите броеници, като акт на защита, вярвайки, че там има енергия и че представлява всеки един от нас.

 
 

Не мога да отрека, че когато вярваш в нещо, че това ще те защити, каквото и да е то, то ще има тази функция, защото ти си го определил. Сякаш това нещо там започна да излъчва положителна енергия, но защото собствената му сила му даде тази функция. Можете дори да ни помолите да заредим нещо с енергия и да имаме нашата защита там. Да, ще, разбира се, че ще; но предпочитаме да вярвате в нашата защита, тъй като ние сме в сърцето ви, а не обект.

 
 

Толкова много от вас винаги ме питат: „Искам нещо, майка ти! За да мога да го взема, да го докосна, да го почувствам в ръцете си.” И тогава те питам защо да вярвам в предмет? Все едно ми казваш: „Не, мамо, не вярвам, че си в сърцето ми; Трябва да изсвиря нещо, което ти благославяш, за да повярвам, че си с мен.” Така че аз ти казвам, че грешиш, аз съм в сърцето ти, да, и всяка минута, в която ми се обадиш, съм там, аз ще чуйте вашата молитва, вашата молба.

 
 

И си струва да помним, че тези, които не ме почитат, не се молят за мен, когато молят за нещо, те също ще бъдат обслужени. Няма обмени от наша страна. Аз не се грижа само за тези, които ми се молят, а за всички. И всеки, който ме моли, аз се настанявам в сърцето; това е паролата за мен, за да създам моята искра в това сърце и оттам насетне винаги ще бъда там.

 
 

Така че трябва да повярвате, че ние сме вътре във вас, а не отвън, ние не сме въплътени в този образ. Би било загуба на време всеки от нас да изразходва енергия за енергизиране на изображение, което седи там и чака някой да се приближи, за да може да направи нещо. Така ли ни виждаш? Напълно незаети същества, които стоят в статуи, в изображения, чакайки някой да се приближи? Този образ не е пътят за нас. Пътят за нас е вашата молба, това е вашата молба, а не изображението.

 
 

Образът не представлява нищо за нас, той е част от нещо, от нещо. Това не означава нищо за всеки от нас. Така че защо да се покланяме на предмети? Защо да имаме обект, вярвайки, че ще бъдем там? Ние сме в сърцата ви, а не в предмети. Дали искате да имате изображения в домовете си е ваш избор, но не ни виждайте там; защото не сме там, не сме в никакъв образ. Ние винаги сме във вашите сърца, никога в предмети.

 
 

И аз също отивам тук сега, за да демистифицирам много неща, които са се случили във вашия свят. Много пъти виждате образи, кървящи, плачещи и го интерпретирате като нашето действие там. Затова ви казвам, че това е чиста магия, но това е магия, която не сме направили ние, защото ние не сме в този образ. Това се прави чрез манипулация, тези, които искат да ви накарат да повярвате, че сме там, отвън, в този образ, а не вътре.

 
 

Така че не вярвайте на тези свръхестествени явления, които се случват в различни части на света. Всичко е манипулация чрез магия, а не добра магия, това е нещо, което да манипулира сърцата и умовете си. Пазете се от изображения, които виждате в небето. Внимание. Не вярвайте на всичко, което виждате. Не забравяйте, че мотото в наши дни е: Вярвай, без да виждаш, тогава няма нужда да виждаш. Не забравяйте, че откровенията ще бъдат направени от същества от светлина, а не от хора. И трябва да има контрапункт от тяхна страна, да отнемат силата и Светлината на тези, които ще бъдат там. Просто показвайки: „Виждате ли? Ние също можем да поставим нещата в рая.”

 
 

Така че бъдете много внимателни какво виждате. Нямаме нужда да ни виждате. Всеки от вас трябва само да вярва, а не да вижда. И повтарям: Ние сме вътре в сърцата ви като Искри, а не отвън; не в образи, не в църкви, не в храмове, не никъде другаде, ние сме във вашите сърца. И тези, които все още настояват да ни изведат, започват да правят работа на вярата, защото ако в този момент, след всичко, което беше разкрито и казано, все още трябва да ни измъкнете физически, ще направите няколко стъпки назад вашето възнесение.

 
 

Тук не казвам, че всички вие трябва да изхвърлите изображенията, това е ваш избор, можете да ги държите в домовете си, защото това е красив предмет. Но не се молете, гледайки образа, вярвайки, че съм там, защото ме няма, аз съм в сърцето ви, слушам, защото съм там, а не там в този образ. Това важи не само за мен, вярно е за моето дете, вярно е за всички други същества от светлина, които имат образи във вашия свят. ние не сме там. Това е трудна истина, но необходима, за да се каже.

 
 

Повярвайте ни, ние сме вътре, а не отвън. Ето защо, когато синът ми казва, че няма да се върне, това е защото той вече е тук, той никога не си е тръгвал, защото е останал в сърцата на всеки един от вас; искрата му е там. Така че защо ще се върне, ако никога не е напуснал? Защото винаги трябва да вярвате във физическото, съществуващото, материалното. Затова започнете да свиквате, че в Петото измерение нематериалното, енергиите ще надделеят; това ще бъде силата на Петото измерение. Не материалност, физичност.

 
 

Да, ще имате физически тела, но малко по -различни от това, което имате там, защото то ще вибрира енергия, чиста енергия, защото ще бъде напълно вградено в вибрацията на петото измерение. Така че мислете много за това. Пак казвам, не моля никой да изхвърля нищо, красиви са образите, не мога да го отрека. Те ме поставиха в толкова много форми, цветове, дрехи, всички красиви. Така че запазете предмета като украшение, нищо повече, не ме представяйте там.

 
 

За някои това се казва като богохулство, като абсурд, може би си мислят, че дори не аз говоря. Нямам нищо против. Това, което искам, е да оставите настрана тези вярвания, на които сте били подчинени, защото ще завърша тази реч с един-единствен въпрос: В момента на отчаяние, в момента на бедствие, когато не можете да имате образа пред себе си , какво ще правиш? Няма ли да се молиш, няма ли да молиш, няма ли да поискаш помощ? Защото изображението няма да бъде там, така че и аз няма да бъда там. Помисли за това.

 
  image      
 



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ascentions
Категория: Лични дневници
Прочетен: 674568
Постинги: 1519
Коментари: 20
Гласове: 546
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930