Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.03.2022 14:39 - УКАЗ ЗА ВЪЗНЕСЕНИЕТО .
Автор: ascentions Категория: Лични дневници   
Прочетен: 382 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Послание от Плеядианско-сирианско-арктурианския съвет на светлината - "Белият лъч на Възнесението и Пречистването. " + указ.
Сега сме тук. Обичаме те. Ние сме вие, от вашето бъдеще, за да ви съдействаме по вашия път.
"Белият лъч на Възнесението и Пречистването. ""
Това е най-мощният Светлинен лъч, който използваме всички по-високи измерения, за да пречистим различни области на съществу
Тъй като сте въплъщавали толкова много пъти на вашата планета, вие сте натрупали огромно количество енергии, които са по-малко от Божественото съвършенство.
Изчистването на тези енергии е продължаващ процес, който при последователност, ще създаде мощен инерция на Светлината и с нея ще предотврати създаването на нови по-ниски вибрационни енергии във вашето поле и свят.
Вашето съществуване на вашата планета се състои от четири долни тела:
1. Вашето физическо тяло
2. Емоционалното ти тяло
3. Твоето ментално тяло
4. Вашето духовно/етерично тяло
Ако вашата цел е вашето Възнесение, тогава всяка от тези четири долни телесни системи трябва да бъде пречистена, за да установи Чистотата и Съвършенството на Бог/Източника, които да тече през вас 100%.
Това ще ви накара да се изкачите във висшите измерения.
Указ За Белия Пламък на Възнесение и Чистота🌟🌟🌟
В името на моето „Възлюбено АЗ СЪМ Присъствие“ сега призовавам моето Галактическо семейство на Светлината, Възлюбените Възнесени Майстори, Великите Ангелски Войни и Могъщата Елохим Чистота и Астреа.
Моля тези Благословени Същества на Светлината да Усилват, Усилват и Умножат силата на този Указ със Светлината на Хиляда Слънца от Великото Централно Слънце:
"Любимо "Могъщо АЗ СЪМ Присъствие"! Зареди и изпълни ума и тялото ми с Божествен вътрешен Мир, Любов, Хармония, Изобилие, Здраве и Щастие!
Изпълнете цялото ми същество, ум, сърце, тяло и аура с вашата енергия и ме оставете да видя, чувствам и възприема моята реалност през вашите очи и да извикам проявата на Божествения план Пътя на възнесения Учител.
В името на моето Възлюбено АЗ СЪМ Присъствие, Възнесеният Присъствие, Ангелското Воинство, Космическото Домакинство и Телос, ИЗИСКВАМ И ЗАПОВЯДВАМ вашата помощ за моето ВЪЗНЕСЕНИЕ и ПРЕЧИСТВАНЕ на моето Същество и Свят.
(Пауза след всяко изявление):
ЗАПОВЯДВАМ на Белия Възнесен лъч да запълни цялото ми същество и свят, за да подготви енергийното си поле
ЗАПОВЯДВАМ на Белия Възнесен лъч да повиши вибрационните ми честоти до възможно най-висока
ЗАПОВЯДВАМ Белия лъч на Непобедимата Чистота да запълни Физическото ми тяло сега.
ЗАПОВЯДАМ Белия лъч на Непобедимата Чистота да запълни Емоционалното ми тяло сега.
ЗАПОВЯДАМ Белия лъч на непобедимата чистота да напълни Психичното ми тяло сега.
ЗАПОВЯДВАМ за Белия Лъч на Непобедимата Чистота да напълни Духовното ми Тяло сега.
ЗАПОВЯДВАМ Белия Лъч на Непобедимата Чистота да запълни цялото ми Същество и Свят сега.
ЗАПОВЯДАМ __________ [ПОСТАВЕТЕ МОЛБАТА СИ
ЛЮБИМИ АЗ СЪМ ПРИСЪСТВИЕ, Иди пред мен този ден и тази нощ и поеми командването! Давам цялата власт на теб.
В името на моето Възлюбено АЗ СЪМ Присъствие, призовавам Помощта на Възнесения Учител да остане в Хармония в мисли, чувства, думи и действия по всяко време.
Сега АЗ живея в прекрасна реалност, за да създам по-висш измерен живот на Любов, Мир, Хармония, Здраве, Творчество, Изобилие, Радост и изпълнение на Божествения план за всички.
Аз постановявам това за най-висшето Благо от всичко, което е в Божествено Служение на Бога.
Сега и завинаги.
Свършено е. Свършено е. Свършено е.
Благодаря ти, Любими АЗ СЪМ. ""
Asara Adams & Плеядианско-сирианско-арктуриански съвет на светлината!
Ние държим видението за Божествената Нова Земя с вас и от нашата гледна точка тя е славна.
Ние сме с теб, на всяка крачка.
Обичан си отвъд мярката.
Ние сме с вас... Винаги. Обичаме те.
Ние сме ти. Намасте. ""
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Благодаря ти, Плеядианско-сирианско-арктуриански съвет на Светлината!
· ·



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ascentions
Категория: Лични дневници
Прочетен: 672908
Постинги: 1517
Коментари: 20
Гласове: 546
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930