Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2022 05:52 - АРХАНГЕЛ МИХАИЛ: Новите подходи към реалността
Автор: ascentions Категория: Лични дневници   
Прочетен: 136 Коментари: 0 Гласове:
0



 Поздрави, любими хора. Изпращаме ви благословии на Любов и Светлина в този момент Сега и ви каним да отворите сърцето си за нашето послание към вас. Скъпи, много от вас започват да усещат промяна в енергиите. Новата реалност с по-високи измерения бързо се приближава и тези от вас, които са се занимавали с вашите вибрационни честоти, могат да видят, почувстват и усетят нейния връх. Ако сте от хората, които са били в хармония и са свързани с вашето АЗ СЪМ Присъствие през по-голямата част от времето, ще забележите, че нови преживявания могат да дойдат във вашето съзнание. Тези нови преживявания показват изпълнението на Божествения план. Сега, повече от всякога, е важно да продължите да оставате в хармония и свързани с вашето АЗ СЪМ Присъствие колкото можете повече, за да можете да продължите да натискате тези енергии. Скоро ще дойде осезаемо потвърждение, че сте на прав път. За тези от вас, които не са били в състояние да подхранват своята хармония и връзка с вашето АЗ СЪМ Присъствие в миналото, не е твърде късно да започнете процеса. Представете си, ако двете неща, 1. да останете в хармония и 2. да сте свързани с вашето АЗ СЪМ Присъствие през по-голямата част от вашето време, отвориха вратите за проявлението на изпълнението на Божествения план, бихте ли го направили? Имаме усещане, вие бихте... Всичко, което е необходимо, е вашето намерение да го направите и да се върнете към хармония и връзка с вашето АЗ СЪМ Присъствие, когато почувствате, че сте се отдалечили от него. Помолете ни в Ангелското царство да ви помогнем с това. Започнете да превръщате това в рутина всеки път, когато започвате и завършвате деня си. Не забравяйте, че нищо не е по-важно от това да останете в хармония и да сте свързани с вашето АЗ СЪМ Присъствие. Това е всичко. Някои може да попитат: "Какво е изпълнението на Божествения план?" Най-общо казано, Изпълнението на Божествения план е всичко, което е положително творение за вас и за другите. Всичко, което въплъщава Любов, Мир, Хармония, Изобилие, Благополучие, Творчество, Красота, Светлина и т.н., е Изпълнението на Божествения План. Може би ще бъдете вдъхновени да седнете с тази концепция във вашата медитация и да видите каква визия ще формира тя за вас и вашия свят. След това просто продължете да поддържате тази визия последователно, останете в хармония и свързани с вашето АЗ СЪМ Присъствие. Енергиите набират инерция точно сега, за да внесат Изпълнението на Божествения план в живота ви. Знайте, че всичко е наред, любими. Добре дошъл у дома. Ние вървим до вас на всяка крачка. Скъпи, обичани сте безкрайно. Винаги. Аз съм Архангел Михаил и ви нося тази истина. (Загуба на Адамс) С любовimage Превод: LIGHT Rock - C. NANMURA image         291 коментара  
  На лини



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ascentions
Категория: Лични дневници
Прочетен: 658482
Постинги: 1499
Коментари: 20
Гласове: 546
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031