Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.08.2022 14:03 - АРХАНГЕЛ МИХАИЛ - "ВИЕ СТЕ САМИТЕ СИ СПАСИТЕЛИ"
Автор: ascentions Категория: Лични дневници   
Прочетен: 855 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Аз съм Архангел Михаил, с послание към групата ангелски воини. За пореден път сатанистите водят кампания за започване на война. Това е, което трябва да разберете за тях: те се нуждаят от война. Неговото виждане за живота е да го унищожи. Ако не могат да унищожат нещо или някого, те се чувстват неудовлетворени. Те са геноцидни. Те са нечестиви. Те са антихристът. Спрете да чакате, винаги е било тук, но сега се разкрива пред вас. Председателят на Камарата отиде в Китай, за да отправи заплаха за война със САЩ, но ще й се смеят. Води се битка за собствеността на Тайван, който като една от страните с най-големи количества злато в миналото има голям производствен капацитет; собственикът на тази страна и износител на микрочиповете, които може да направи, е вестителят на битката за победа над възнесението и задушаване на милостта на човечеството. Да, всички вие трябва да разберете, че ако не бяхте аспекти на Бог, нищо от това нямаше да има никакво значение за вас. Да контролираш себе си означава да контролираш Бог. Това няма да се случи. Бог е създателят на всичко, Той може да сложи край на всяко зло с мисъл, но те остават тук на тази планета, за да ви научат на собственото ви наследство и да разберат добротата, милостта, която живее във всеки един от вас. Нямате нужда от някой, който да ви спаси, нямате нужда от спасител. Вие сте собствените си спасители, стига само да се събудите за тази истина. Тази седмица ви молим да се съсредоточите върху настоящата администрация на САЩ, върху тези зли хора, които живеят там, възнамеряващи да бъдат лидери на света, когато те очевидно не са. Много трябва да ви е очевидно. Трябва да се научите да се групирате с останалия свят, а не да се изолирате; присъединете се към останалия свят, за да победите злото, където и да съществува, и то все още съществува по целия свят. Те не могат да понесат вашата съпротива, защото са много по-слаби от вас. Ние прекъсваме веригите между много от тези джобове. Намалихме силата им, като отстранихме играчите им. Сега трябва да разберете истината за това, което се случва във вашия свят: вие сте силата, която управлява планетата сега, а не те или някой друг. Вашето спасение зависи от вас. Аз съм Мигел, аз съм вашият лидер, аз съм вашата светлина, ние сме легион. Адонис. Канал: Шарън Стюарт https://www.sementesdasestrelas.com.br/.../arcanjo-miguel   ... image     image     image     image       3Вие и 2 други     2 споделяния Любов       Коментар     Споделяне    



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ascentions
Категория: Лични дневници
Прочетен: 675556
Постинги: 1519
Коментари: 20
Гласове: 546
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930