Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2022 16:40 - СЕНТ ЖЕРМЕН - МОЛЯ, ЧУЙТЕ ТОЗИ ПРИЗИВ...
Автор: ascentions Категория: Лични дневници   
Прочетен: 113 Коментари: 0 Гласове:
0



 Бъдете предупредени, спрете да палите една свещ за Светлината и една за тъмното! ... Скъпи братя и сестри, всеки ден става все по-сложно да отговорим на изискванията на Земята. Ако всеки от хората беше отговорен за обръщането на тъмнината на телата си, бихме могли да изпълняваме други важни задачи, като например спасяването на живота на тези малки същества, които страдат от вредните енергии, които преследват цялата планета, ние вече сме го направили . Молим ги да се грижат за децата ни. Спомняте ли си Мария и детето Исус, които бяха принудени да бягат от преследванията на онези времена, които са същите и днес? Какво се промени? Горкото човечество, бяга накъде? Кой може да ги придружи? Още веднъж ви предупреждавам да активирате своите Възлюбени Аз Съм Присъствия, във вас е отворената врата, която никой не може да затвори. Това вълшебно Аз Съм Присъствие може да ви спаси от всяка трудна ситуация и този урок ви е преподаван в продължение на векове. Нашият Велик Учител каза: "Аз Съм е отворената врата, която никой човек не може да затвори." Аз Съм е Пътят, това е Истината, това е Животът и всеки, който открие това Аз Съм толкова непознат, има Вечен Живот. Осъзнайте, скъпи братя и сестри, че тази най-велика истина, която би ви направила свободни, е скрита от вас, но в милостта днес, също във времето, което става все по-кратко с всеки изминал ден, вие можете да разпознаете Аз Съм и с ваша помощ, което е Всичко, съборете стените на невежеството и оставете тази брилянтна Светлина да блесне, която е във вас, това сте вие, това сме всички ние. Активирайте, о, възлюбени, този Бог-Баща Богиня-Майка с известна спешност, така че в най-трудните моменти да можете да бъдете ескортирани от това магическо Аз Съм Присъствие. Ах, ако знаехте какво мога да постигна, сътворя и направя този Аз Съм, бихте спрели да губите време в преследване на онези, които не искат това освобождение, защото искат да ги имат като роби, които плащат десятък и ги защитават пред тълпата. Събуди се, о, любими на Сен Жермен, нямаме време за съмнения, вярвания, несигурност, бунтове и други изблици на деца, които все още дори не знаят защо са се преродили. Моля, чуйте нашия призив, приемете, че сте деца на Абсолютната Любов и че Светлината е вътре, а не отвън, вие сте Светлина завинаги. Повтарям: изпразнете раниците си, пуснете всички тези хора, които са се заселили в сърцата ви, пуснете всички лоши чувства, пуснете всички възли, ние отваряме вратата на клетката, пляскането с криле зависи от вас . Не се вкопчвайте в нищо и по-малко в съкровищата на Земята, защото нищо няма да бъде взето оттук, когато направите голямото пътуване. Обичайте се до степен да извършите това чудо в живота си. Аз Съм е Висшият Аз, знаещ всички мистерии, всички закони и само той ще знае как да ви отведе до нови измерения. Прости си за вредата, която си си причинил, прости си, че се забърка в илюзиите на този живот, че те обичах толкова малко. Осъзнайте, че цялата вреда, нанесена на хората, е нанесена на самите тях, време е да обърнете тази ситуация. Какво все още очаквате от тази бедна планета, вече изтощена от експлоатация, тормоз и малтретиране от всички хора? Най-скъпи и любими на Сен Жермен, за да стигнеш до всяка дестинация, е необходимо да направиш първата крачка. Докато не приемете Божественото Аз Съм Присъствие и не му дадете разрешение да действа в живота ви, вие ще се въртите в кръг, без да мърдате. Не ви ли писна вече от този цирк, чиито клоуни сте вие ​​самите? Събудете се моля! Бъдете предупредени, спрете да палите една свещ за Светлината и една за тъмното! Тя е Светлина или Тъмнина, крайна точка на пътя, всичко или нищо е! Предлагам ти любовта и сърцето си, защото това е най-голямото ми съкровище. Предложете това съкровище на тези, които вървят до вас, само това ще бъде достатъчно, за да стъпите на пътя на освобождението, за да започнете пътуването обратно към Дома на Перфектната двойка. Така е написано, така е подпечатано, така е осветено и е направено. https://ednashoin.home.blog/   image     image     image       254Lila Bonfante, 田中吉牛 и 252 други   15 коментара 112 споделяния   Харесване       Коментар     Споделяне    



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ascentions
Категория: Лични дневници
Прочетен: 672949
Постинги: 1517
Коментари: 20
Гласове: 546
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930