Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2022 11:19 - МОЛИТВИ ЗА ЛЕЧЕНИЕ
Автор: ascentions Категория: Лични дневници   
Прочетен: 122 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 07.10.2022 11:33


 Архангел Рафаил, както и всички небесни същества отговаря на всяка молитва. Можете да я кажете наум с канонични сили или с прости думи, с преклонение или отчаяние. Изказът и формата нямат значение... стига да помолите за помощ, защото ангелите не могат да нарушат свободната ви воля и да се намесят без ваше позволение. Предлагам ви няколко ефективни молитви за лечение на различни заболявания, емоционални състояния и житейски събития. Можете да ги променяте така, че да отговарят на ситуацията и на вътрешните ви усещания. Всъщност, колкото чувство влагате в една молитва, толкова по-бърз отговор ще получите. Затова, моля ви, вложете цялото си сърце, душа, дух и тяло в нея. Освен това можете да промените думите в съответствие с вашата религия или духовни убеждения – ако искате отправете молитвата си директно към Бог, към Светия Дух, Исус или конкретен светец или божество. Молитвата е много по-силна, когато отговаря на истинските ви чувства и вярвания. След това забравете тревогите си и не се опитвайте да контролирате как ще получите отговор. Напротив, доверете се на изумителната мъдрост и любов на Бог, който ще намери най-доброто решение, подходящо конкретно за вас при дадените обстоятелства. Оставете Небесата да ви изненадат и да отговорят на молитвите ви по най-находчивия начин. След това следете за знаци и интуитивни напътствия. Както разбрахте от тази книга архангел Рафаил често ни прошепва своите съвети, които ние получаваме като мисли, чувства, сънища и образи. Ако изпитате силен импулс да предприемете някакви положителни стъпки, знайте, че това е отговорът на молитвите ви. Последвайте този подтик и ще си върнете душевния покой. Молитвите към архангел Рафаил могат да се казват по всяко време. Използвайте ги и когато се чувствате добре, за да поддържате тялото си здраво.
   Апендикс Скъпи архангел Рафаил, моля те, изпрати своята лечебна енергия и светлина в моя апендикс, помогни ми да имам здрава имунна, храносмилателна и отделителна система. Благодаря ти, че се грижиш за здравето ми, като ми показваш ясно с какво да се храня и какъв начин на живот да водя.
     Апетит Скъпи архангел Рафаил, благодаря ти, че сега ме освобождаваш от привързаността ми към нездравословни храни и напитки, основана върху страха. Благодаря ти, че регулираш апетита ми, за да желая само здравословни неща. Благодаря ти, че ми даваш ясни съвети какво да ям и да пия.
     Бедра Скъпи архангел Рафаил, моля те, направи така, че бедрата ми да бъдат здрави, гъвкави и напълно подвижни. Моля те, изпълни ги със своята лечебна енергия и ми помогни да продължа смело напред по пътя на радостта и на моята житейска мисия.
       Безпокойство Скъпи архангел Рафаил, моля те, ела при мен сега, успокой ума ми и утеши сърцето ми. Желая да предам на теб и на Бог всичките си грижи и тревоги, затова те моля да ми помогнеш да се освободя от тях. Помогни ми да разбера, че съм в безопасност във всяко отношение. Благодаря ти, че успокои мислите ми.
     Бели дробове Скъпи архангел Рафаил, моля те да изчистиш и излекуваш напълно белите ми дробове. Сега прощавам на себе и на другите за всички вредни неща, които вдишах. Моля те, покажи ми какви промени да направя, за да осигуря съвършеното здраве и добро състояние на дробовете си.
      Бременност Скъпи архангел Рафаил, моля те да се погрижиш за здравето и развитието на моето бебе. Моля те, подкрепяй ни във всяко отношение, давай ми ясни и разбираеми съвети, за да знам какво да предприема, така че да поддържам себе си и своето бебе в добро здраве и с добро самочувствие.
      Бъбреци Скъпи архангел Рафаил, моля те, изпрати своята изумруденозелена лечебна светлина и енергия в моите бъбреци, изчисти ги и ги излекувай напълно. Моля те, възстанови съвършеното им здраве и ми помогни да живея пълноценно.
     Венци Скъпи архангел Рафаил, аз вярвам, че Бог и ти, като Божи вестител, ще ми посочите най-съвър¬шените обстоятелства, които ме подкрепят и удовлетворяват във всяко отношение. Благодаря ти, че изпълваш моите венци с лечебна светлина, че ме водиш и ми даваш куража да следвам този светъл път.
       Врат Скъпи архангел Рафаил, благодаря ти, че ме подкрепяш, че ми помагаш да запазя своята гъвкавост и да виждам света от всички страни. Благодаря ти, че излекува врата ми и му възвърна пълната подвижност
      . Глава Скъпи архангел Рафаил, благодаря ти, че ми помагаш да простя на себе си и на всички, които мисля, че са ме наранили. Благодаря ти, че ми помагаш да се слея отново с Божията любов и мъдрост. Моля те да облееш главата ми с лечебната си енергия и да ми помогнеш да възстановя съвършеното си здраве.
       Гръб Скъпи архангел Рафаил, благодаря ти, че изпълваш целия ми гръб със своята изумруденозелена лечебна светлина и че ме подкрепяш напълно. Благодаря ти, че ми даваш от твоята нежна сила, за да се из¬правям лесно и да се чувствам комфортно.
      Гърди Скъпи архангел Рафаил, благодаря ти, че изпълваш моите напълно здрави гърди със своята изумруденозелена лечебна светлина, че ги закриляш и поддържаш във всяко отношение.
       Гърло Скъпи архангел Рафаил, желая да изказвам с любов и мъдрост своята истина пред себе си и пред другите. Благодаря ти, че прочистваш гърлото ми от всички енергии на страха и ми помагаш да изразявам себе си ясно и по най-добрия начин. Благодаря ти, че облекчаваш гърлото ми със зелената си лечебна енергия.
        Депресия Скъпи архангел Рафаил, благодаря ти, че повдигаш настроението ми и ми помагаш да видя най-доброто и всички дарове в тази ситуация и в целия ми живот. Моля те, помогни ми да почувствам душевен покой и благодарност, да се освободя от тъжните мисли и чувства.
      Дихателна система Скъпи архангел Рафаил, моля те да ми помогнеш да дишам с лекота, да вдишвам и издишвам на пълно свободно. Благодаря ти, че върна здравето на моята дихателна система и че ме предпазваш от замърсявания, алергени и други дразнители.
     Длани Скъпи архангел Рафаил, моля те, вземи дланите мие своите и ми помогни да поема твоята мощна лечебна светлина. Моля те, помогни ми да се освободя от всичко негативно и на негово място да приема любовта, светлината и положителните мисли.

     Език Скъпи архангел Рафаил, сега те призовавам. Благодаря ти, че ме освобождаваш от страховете ми да изразявам себе си, натрупани от предишни преживявания, чувства и мисли. Благодаря ти, че ми помагаш да говоря високо, ясно и от сърце. Благодаря ти, че излекува езика ми и му възвърна съвършената Божествена природа.
      Ендокринна система Скъпи архангел Рафаил, благодаря ти, че изпълваш всичките ми ендокринни жлези със своята изумруденозелена лечебна светлина, че балансираш и хармонизираш хормоните ми, за съвършено здраве и самочувствие.
      Енергия Скъпи архангел Рафаил, моля те, отблокирай и освободи дадената ми от Бог енергия в пълната й сила. Моля те, дай ми сила и жизненост, за да се радвам на всеки миг от живота си.
      Зависимост Скъпи архангел Рафаил, сега искрено желая да се освободя от зависимостта си от (назовете я) и в замяна да получа истинско удовлетворение, спокойствие и здраве. Моля те, освободи ме от моето нездравословно пристрастяване и настрой апетита ми към жизнеутвърждаващи и здравословни храни, напитки и модели на поведение. Моля те, помогни ми да почувствам Божията любов.
     Зачеване Скъпи архангел Рафаил, вярвам в твоята лечебна сила, защото знам, че е от Бога. Благодаря ти, че ми даваш възможност да зачена дете по най-здравословния начин. Благодаря ти, че правиш всичко възможно моето любимо дете да се роди здраво след лека и износена докрай бременност.
      Зъби Скъпи архангел Рафаил, благодаря ти, че измиваш зъбите ми със своята изумруденозелена лечебна енергия. Благодаря ти, че ми помагаш да се радвам на здравите си зъби.
       Китки Скъпи архангел Рафаил, благодаря ти, че ми помагаш да запазя своята гъвкавост. Сега желая да се освободя от всичко нездравословно, в което се вкопчвах. Благодаря ти, че излекува китките ми и им върна съвършеното здраве и подвижност.

     Кожа Скъпи архангел Рафаил, благодаря ти, че ми помагаш да излъчвам великолепната Божия светлина през всяка пора на кожата си и да разпръсквам естествената Божия красота навсякъде около мен.
      Коса Скъпи архангел Рафаил, моля те, измий косата ми със своята лечебна енергия и помогни тя да расте здрава, блестяща и жизнена. Благодаря ти, че поддържаш всеки мой кичур със светлина и любов.
      Кости Скъпи архангел Рафаил, благодаря ти, че със своето лечебно присъствие и енергия поддържаш моите кости здрави, силни и подвижни. Благодаря ти за пълното възстановяване и изцеление на костите ми, за да се чувствам уверено и стабилно.

      Крака Скъпи архангел Рафаил, благодаря ти, че ми помагаш да стоя стабилно на краката си, да стъпвам леко и да се движа елегантно. Благодаря ти, че изпълваш краката ми със своята изумруденозелена лечебна енергия.
      Кръв Скъпи архангел Рафаил, моля те, изчисти кръвта ми, вените и артериите ми със своята изумруденозелена лечебна светлина. Върни ми съвършеното здраве и баланс.
      Мускули Скъпи архангел Рафаил, благодаря ти, че масажираш мускулите ми със своята изумруденозелена лечебна енергия, че им помагаш да се отпуснат, да оздравеят и да се възстановят. Благодаря ти, че им връщаш здравето и подвижността и ми помагаш да ги разтягам и свивам с удоволствие, за да водя здравословен начин на живот.
     Нерви Скъпи архангел Рафаил, моля те, успокой, облекчи и излекувай нервите ми. Моля те, помогни им да функционират правилно. Моля те, обгърни ме със своята зелена лечебна светлина, през която могат да проникват само фините енергии.
      Нокти (на ръцете и краката) Скъпи архангел Рафаил, моля те, излекувай ноктите ми бързо и лесно, възстанови кожата под тях и им помогни да пораснат твърди и здрави.
     Нос Скъпи архангел Рафаил, благодаря ти, че излекува цялостно и напълно носа ми. Благодаря ти, че му изпращаш любов и светлина и му връщаш съвършеното здраве и функционалност.

     Отделителна система Скъпи архангел Рафаил, моля те, облей моята отделителна система със своята лечебна и балансираща зелена светлина. Желая да се освободя от гнева и нежеланието да простя, на себе си, на другите и на обстоятелствата. Сега отпускам тялото си и отстранявам всичко нездравословно, което задържах до този момент.
     Очи Скъпи архангел Рафаил, благодаря ти, че измиваш очите ми със своята изумруденозелена лечебна светлина, че ми помагаш да се фокусирам и да виждам цялата красота на живота с всичките й подробности.
      Панкреас Скъпи архангел Рафаил, моля те, облей моя панкреас със своята лечебна енергия и помогни на моята храносмилателна и ендокринна система да функционират съвършено и в Божествена хармония.
     Пикочен мехур Скъпи архангел Рафаил, благодаря ти, че изпращаш своята изумруденозелена лечебна светлина в моя пикочен мехур и цялата ми отделителна система. Сега с готовност се освобождавам от всички гневни мисли и чувства и си позволявам с любов да призная истинските си емоции пред себе си и пред другите.

     Простата Скъпи архангел Рафаил, благодаря ти, че се грижиш и лекуваш простатата ми и ми даваш съвети, за да мога и аз да поддържам нейното здраве и функция.
     Пръсти Скъпи архангел Рафаил, благодаря ти, че излекува пръстите ми и възстанови тяхната стабилност и подвижност. Сега се освобождавам от всяка болка и изцяло приемам твоята лечебна енергия с дланите и пръстите си.
     Пръсти на краката Скъпи архангел Рафаил, моля те, помогни на пръстите ми да се излекуват, да бъдат здрави, силни и напълно подвижни. Моля те, помогни ми да стоя стабилно на краката си и да вървя свободно напред по житейския си път. Сега се освобождавам от целия гняв и нежелание да простя, за да ги заменя със здраве и спокойствие.
     Психично здраве Скъпи архангел Рафаил, моля те, помогни ми да осъзнавам и да виждам моя живот красив и подреден. Моля те, помогни ми да се освободя от болката от миналото и от тревогата за бъдещето, за да се радвам на настоящия момент. Моля те, покажи ми как да се съсредоточа върху това, за което изпитвам благодарност, и да предавам всички мъчителни мисли на Бог в мига, в който се появят.
    Раждане Скъпи архангел Рафаил, моля те, грижи се за моята бременност и раждане, за здравето и безопасността на моето бебе, както и за мен. Благодаря ти, че с твоя помощ раждането ми ще бъде лесно и безпроблемно.
    Рамене Скъпи архангел Рафаил, сега предавам целия си товар на теб и на Бог, за да го лекува и трансформира. Вече не желая да нося нищо негативно и стресиращо. Моля те да изчистиш и обгърнеш раменете ми със своята защитна и лечебна зелена енергия.
     Ребра Скъпи архангел Рафаил, благодаря ти, че възстанови равновесието в моето тяло и целостта на ребрата ми. Сега те са здрави във всяко отношение, в хармония с духовната истина. Благодаря ти, че ми помагаш да дишам леко и приятно.

    Репродуктивна система (за жени) Скъпи архангел Рафаил, моля те, дай ми подкрепа, съвети и лечебна енергия, за да поддържам репродуктивната си система и моето тяло да откликне на желанието ми да забременея. Моля теб и другите ангели да напътствате мен и моя партньор, за да зачена успешно и да родя здраво I дете.
     Ръце Скъпи архангел Рафаил, моля те да обгърнеш ръцете ми със своята изумруденозелена лечебна светлина, да отстраниш всичко, което не е от Бога, да им върнеш истинската сила и съвършеното здраве.
    Скръб Скъпи архангел Рафаил, моля те, прегърни ме и утеши скърбящото ми сърце. Помогни ми да продължа напред и да изградя отново живота си. Моля те, дай ми надежда и покой.
     Сливици Скъпи архангел Рафаил, моля те, облей сливиците ми със своята облекчаваща и лечебна изумруденозелена светлина. Благодаря ти, че се грижиш за здравето ми с разбираеми съвети и лечебна енергия.
     Стомах Скъпи архангел Рафаил, сега предавам на теб и на Бог всичко, което ме тревожи, за да бъде излекувано и променено. Позволявам си да приема с готовност всичко, което се случва в живота ми, защото знам, че душевният покой води до чудо¬творно изцеление. Благодаря ти, че изпълваш стомаха ми с лечебната си енергия и възстановяваш съвършеното здраве и хармония на моята храно¬смилателна система.
      Стъпала Скъпи архангел Рафаил, моля те, заздрави стъпалата ми, помогни ми да стъпвам здраво и стабилно, следвайки пътя на душата и сърцето си.
     Сън Скъпи архангел Рафаил, моля те, успокой ума ми и ми помогни да се отпусна, да се доверя и да се освободя от напрежението. Благодаря ти, че ми помагаш да се насладя на прекрасния нощен сън. Сега се чувствам в безопасност и знам, че ме обичат.
      Сърце Скъпи архангел Рафаил, сега се освобождавам напълно от всички емоционални притеснения, които стягат сърцето ми. Предавам всички свои емоционални болки на теб и на Бог – изцяло и с пълно доверие. Моля те, обгърни ме с изумруденозелената си светлина, която аз вдишвам с всяка клетка на сърцето и кръвоносната си система. Благодаря ти, че по всякакъв начин подкрепяш моето здраво сърце.
     Тегло Скъпи архангел Рафаил, сега предавам всичките си тежки мисли и чувства на теб и на Бог. Настроението ми е ведро, мислите ми са безгрижни и на сърцето ми е леко. Моля те, прережи всички нишки на страха, които ме свързват с нездравословните храни и напитки, и поддържай моя здравословен апетит и начин на хранене.

    Тревожност Скъпи архангел Рафаил, моля те да успокоиш мислите и нервите ми с изумруденозелената си светлина. Помогни ми да се отпусна и да повярвам, че любимите ми хора, както и аз, сме защитени и в безопасност.
     Челюст Скъпи архангел Рафаил, благодаря ти, че излекува челюстта ми, за да бъде здрава и да функционира правилно. Благодаря ти, че ми помагаш да дъвча и гълтам лесно и с удоволствие. Сега се освобождавам от всяко напрежение в челюстта си, защо¬то знам, че ти ме подкрепяш напълно и ме закриляш по всякакъв начин.
     Черва Скъпи архангел Рафаил, моля те, изпрати своята лечебна енергия в моите черва и цялата ми отделителна система. Нека бъдат съвършено здрави и да функционират правилно във всяко отношение.
      Черен дроб Скъпи архангел Рафаил, сега желая да се освободя от целия задържан гняв и нежелание да простя.. Искам да изчистя напълно черния си дроб от всич¬ки остатъци от предишния си начин на живот. Благодаря ти, че излекува черния ми дроб и се погрижи той да функционира в съвършено здраве.
     Устни Скъпи архангел Рафаил, моля те, излекувай устните ми и им върни истинското състояние на Божествено здраве и съвършена функция.
    Уши Моля те, скъпи архангел Рафаил, със своето Божествено присъствие и с лечебната си енергия направи така, че ушите ми да бъдат здрави и да функционират правилно. Желая да се освободя от всичко обидно и нараняващо, което ушите ми някога са чули. Желая да чувам само истината.
     Яйчници Скъпи архангел Рафаил, моля те да изпълниш яйчниците ми със своята изумруденозелена лечебна светлина, да премахнеш всички болки и блокажи и да им помогнеш да функционират съвършено във всяко отношение. Благодаря ти, че ми показа какво да предприема, за да се погрижа за здравето и благополучието си. "Чудотворните изцеления на Архангел Рафаил" ~ Дорийн Върчу
image       258258   74 коментара 48 споделяния
  На линия



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ascentions
Категория: Лични дневници
Прочетен: 673139
Постинги: 1517
Коментари: 20
Гласове: 546
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930