15.05.2021 18:49 - Китайски военни обсъдиха оръжието на COVID през 2015 г. „За да причини колапс на медицинската система на врага“
Автор: zahariada Категория: Политика

Последна промяна: 15.05.2021 18:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ОТ ТАЙЛЪР ДЪРДЪН НЕДЕЛЯ, 9 МАЙ 2021 Г. - 13:30 Ч

През 2015 г. китайски военни учени обсъдиха как да въоръжат коронавирусите на SARS , пет години преди появата на пандемията COVID-19 в Ухан, Китай - където учените от ККП си сътрудничат с финансирана от САЩ НПО за така нареченото изследване „печалба от функция“, за да направят коронавирусите на прилепите заразяват хората по-лесно.

image

В документ от 263 страници, написан от учени на Народната освободителна армия и висши китайски служители в областта на общественото здраве и получен от Държавния департамент на САЩ по време на разследването му за произхода на COVID-19, учените от НОА отбелязват как внезапен прилив на пациенти, изискващи хоспитализация по време нападението с биооръжие "може да доведе до колапс на медицинската система на врага", според The Weekend Australian (дъщерно дружество на News Corp).

Предполага се, че коронавирусите на ТОРС могат да предвещават „нова ера на генетични оръжия “ и отбелязва, че те могат да бъдат „изкуствено манипулирани в новопоявил се вирус на човешката болест, след което да бъдат въоръжени и отприщи по начин, невиждан досега“.

Председателите на британските и австралийските комисии по външни работи и разузнаването Том Тугендхат и Джеймс Патерсън твърдят, че документът поражда сериозни опасения относно липсата на прозрачност в Китай относно произхода на COVID-19.

Докладът на китайски език, озаглавен „Неестественият произход на ТОРС и новите видове изкуствени вируси като генетични биооръжия“ , очертава напредъка на Китай в областта на изследванията на биологичните бойни действия.

„След развитието в други научни области е постигнат голям напредък в доставката на биологични агенти “, се казва в него.

„Например, откритата способност за сушене чрез замразяване на микроорганизми направи възможно съхраняването на биологични агенти и аерозолизирането им по време на атаки .“

Десет от авторите са учени и експерти по оръжията, свързани с Медицинския университет на Военновъздушните сили в Сиан, класирани като „много високорискови“ за нивото на отбранителни изследвания , включително работата си по медицински и психологически науки, според австралийската стратегическа политика Институт за отбранителни университети.

Медицинският университет на ВВС, известен още като Четвъртият медицински университет, беше поставен под командването на НОАК под военните реформи на президента Си Дзинпин през 2017 г. Главният редактор на вестника Сю Дечжон докладва на висшето ръководство на китайската военна комисия и Министерството на здравеопазването по време на епидемията от ТОРС от 2003 г. , като ги информира 24 пъти и изготвя три доклада, според онлайн биографията му. -Австралиецът

imageГлавният редактор на вестника Xu Dezhong докладва на висшето ръководство на Китайската военна комисия и Министерството на здравеопазването по време на епидемията от ТОРС от 2003 г. (чрез The Australian)

„ Успяхме да проверим автентичността му като документ, автор на конкретни изследователи и учени от НОАК“, според Робърт Потър, специалист по цифрова криминалистика, който е работил за правителствата на САЩ, Австралия и Канада - и преди това е анализирал изтекли китайски правителствени документи , според доклада. „Успяхме да открием неговия генезис в китайския интернет.“

Бившият държавен секретар на САЩ Майк Помпео и неговият главен съветник в Китай Майлс Ю се позовават на документа във февруари, публикуван в Wall Street Journal, като пишат, че „Проучване на PLA от 2015 г. третира избухването на коронавирус от SARS през 2003 г. като„ съвременно генетично оръжие стартиран от чужди сили. "

image

И според Питър Дженингс, изпълнителен директор на Австралийския институт за стратегическа политика, " няма ясно разграничение за способността за научни изследвания, защото дали те се използват обидно или защитно, не е решение, което тези учени биха взели", добавяйки "Ако изграждате умения привидно за Защитете военните си от биологична атака, като същевременно им давате възможност да използват тези оръжия обидно. Не можете да разделите двете. "

Изследването също така изследва оптималните условия, при които да се освободи биооръжие. „Атаките с биооръжие се провеждат най-добре по време на разсъмване, здрач, нощ или облачно време, тъй като интензивната слънчева светлина може да увреди патогените“, се казва в нея. „Биологичните агенти трябва да се отделят по време на сухо време. Дъждът или снегът могат да предизвикат утаяване на аерозолните частици.

„Желателна е стабилна посока на вятъра, за да може аерозолът да плава в целевата зона.“

Сред най-странните твърдения на военните учени е тяхната теория, че SARS-CoV-1, вирусът, причинил епидемията от ТОРС през 2003 г., е изкуствено създадено биооръжие , умишлено развихрено в Китай от „терористи“. -Австралиецът

Новините на документа следват доклад от 3 май, че Институтът по вирусология на Ухан работи с китайското правителство в екип, състоящ се от петима военни и граждански експерти , "които проведоха изследвания в WIV лаборатории, военни лаборатории и други граждански лаборатории, водещи до" откриването на животински патогени [биологични агенти, които причиняват болести] при дивите животни ", според Epoch Times .

И както отбелязахме през март , Националният институт по здравеопазване на САЩ (NIH) - оглавяван от д-р Антъни Фаучи, „финансира редица проекти, в които участваха учени от WIV, включително голяма част от работата на лабораторията в Ухан с коронавируси на прилепи“.

image

През 2017 г. агенцията на Fauci възобнови финансирането на спорна безвъзмездна помощ за генетично модифициране на коронавирусите на прилепите в Ухан, Китай, без одобрението на правителствен надзорен орган, според Daily Caller . За контекст, през 2014 г. администрацията на Обама временно спря федералното финансиране за проучване на печалбата от функция на коронавирусите на прилепите . Четири месеца преди това решение, NIH ефективно прехвърли това изследване към Института по вирусология в Ухан (WIV) чрез безвъзмездна финансова помощ за неправителствената група EcoHealth Alliance, оглавявана от Peter Daszak.

imageПетер Дасак, президент на Алианса за екологично здраве

Първата вноска от NIH за 666 442 долара от безвъзмездната финансова помощ от 3,7 милиона долара на EcoHealth е платена през юни 2014 г., с подобни годишни плащания през май 2019 г. по проекта „ Разбиране на риска от появата на коронавирус на прилепи “.

image

За отбелязване е, на WIV "бе открито участвали в изследванията печалба-на-функция в партньорство с американски университети и институции" в продължение на години, под ръководството на д-р Ши "Batwoman" Zhengli, според Вашингтон пост "и Джош Rogin.

imageПрезидентът на EcoHealth Alliance Питър Дасак наздрави с "Женската прилеп" на WIV Ши Дженгли

Така че сега имаме документ от 2015 г. на китайската армия, описващ използването на COVID като биооръжие - четири години преди избухването на пандемията на COVID-19 само на мили от китайска лаборатория, работеща за това, да направи COVID прилепа по-трансмисивен за хората, а вие сте теоретик на конспирацията, разпространяващ „развенчани лъжи“, ако смятате, че те могат да бъдат свързани.

А за тези, които казват, че „COVID-19 не може да бъде създаден от човека, защото лабораторно създаденият вирус би имал сигнализиращи признаци на манипулация“ - au contraire. Както Никълъс Уейд отбеляза преди три дни в „ Бюлетин на атомните учени“ , „по-новите методи, наречени„ не-видими “или„ безпроблемни “подходи, не оставят никакви определящи белези . многократното прехвърляне на вируси от една култура на клетки в друга. Ако вирусът е бил манипулиран, независимо дали с безпроблемен метод или чрез последователно преминаване, няма как да разберем, че това е така . "

Сякаш болезнено очевидният отговор беше точно пред нас , само за да бъде забулен в пропаганда от приятелски настроени към Китай политици, големи технологии и информационни бюлетини, покриващи това, което трябва да бъде най-лесната игра на свързване на точките на планетата . За щастие това, което беше табу отпреди една година, скоро ще бъде изложено на света, за да го види, благодарение на Бюлетина на атомните учени, който по-рано тази седмица се осмели да отвори вируса на Ухан "Кутията на Пандора "

329 0230

Спечели и ти от своя блог!

Автор: zahariada