Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2021 16:08 - ИТН се разпада! Основател се изповяда: Срам ме е от Слави
Автор: zahariada Категория: Политика   
Прочетен: 577 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 27.08.2021 16:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image

МНЕНИЯ ИТН се разпада! Основател се изповяда: Срам ме е от Слави

imageОт Admin на 25.08.2021


Прогнозата на Narod.bg, че партията на Дългия се разпада, се осъществява с пълна сила. Залезът на Слави Трифонов като политик може да настъпи още преди шоуменът да е изгрял с пълна сила. Това е видно от реакциите на негови последователи, които започнаха да се отричат от ИТН.

Един от тях е Марин Георгиев, който без никакво притеснение споделя разочарованието си от партийния гуру на своята Фейсбук стена.

Ето какво пише той:

СРАМ ме е, че съм учредител на „Няма такава държава“!

СРАМ ме е, че съм учредител на „Има такъв народ“!

ГОРДЕЯ се с българи като Асен Василев и Кирил Петков!

Ударът за Слави и неговата партия е двоен, защото наред с отричането от „Има такъв народ” Марин Георгиев признава и своите искрени симпатии към служебните министри Василев и Петков – същите, по които ИТН първи хвърлиха камък.

За капак учредителят на ИТН е сложил на профилната си снимка фото на икономическия министър с надпис – „Аз съм Кирил Петков”.

В социалната мрежа Георгиев припомня и друго. „ИТН са длъжни да подкрепят всяко едно правителство срещу договорка за въвеждане на Избирателна мажоритарна система. Да напомня, че

ИТН не е създадена, за да управлява, а за да въведе МИС, както НЕеднократно е заявявал и самият Слави. Другото би било ПРЕДАТЕЛСТВО към избирателите им и към 2 509 955 българи, гласували на референдума за МИС!”, подчертава огорченият избирател.

„За мен ИТН вече не са ИТН, а ДПС2. Съжалявам! Няма как да бъда повече с тях”, казва още Марин. „Много хора се срамуват вече. Тези излязоха големи боклуци”, подкрепят позицията му във форума под поста.


image



Гласувай:
3



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39921071
Постинги: 21940
Коментари: 21634
Гласове: 31038
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930