02.05.2022 08:24 - ИСТИНАТА НА КРАТКО...

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 От началото на човешкото съществуване на нашата планета Земя, Сатаната, който представлява тъмните сили на злото, и неговите марионетки са изкривили и скрили Истината. Истиноносителите са убити и техните писания са умишлено изопачени, за да дадат на хората дезинформация и лъжи. Цялото знание като история, наука и религия са променени, за да се скрие Истината. „Свещените книги“, дадени като ръководства на човечеството, са специално променени, за да скрият Истината. Това беше направено умишлено, за да нарушим Божиите закони, като свободно изберем злото пред доброто. Нашият душевен растеж щеше да бъде спрян и Сатана щеше да победи, защото сега той контролираше нашата свободна воля. За последен път Истината се носи отново на хората на Земята. Някои хора искрено са се молили на Единствения истински Бог на Светлината, Атон, за помощ. Бог Атон (Бог-Създател) уважи тези петиции и изпрати „Небесните войнства“ да ни помогнат. Небесните войнства са нашите космически братя и сестри от Плеядите, Сириус и други звездни системи на Космоса. Някои хора ги наричат ​​ангели, въпреки че са HU-man (Висш универсален-човек) и приличат на нас. Други ги наричат ​​извънземни. Тези космически хора са от 5-то и по-високо измерение или небето. Ние от Земята сме от трето измерение. Те имат по-високи честоти от нас, имат по-голяма технология и са част от Небесните Царства. Няма зло в 5-то и по-високо измерение, така че те идват в любов и светлина. Плеядианците от звездната група „Седемте сестри“ или Плеядите и други братя и сестри на Светлината в момента обикалят около нашата Земя със своите звездни кораби. Някои от тях са били тук от 30-те години на миналия век в своите звездолети и на Земята в човешки образ. Техните космически кораби се появяват на нощното небе като мигащи или блещукащи звезди. Много от тези кораби имат светлини с цвят на дъга и изглеждат като мигащи червени, сини, златни, зелени и бели светлини. Те могат лесно да се видят в ясна, тъмна нощ с просто око. Посланието, което носят, е Истината. Част от тази истина е предадена чрез радиосигнален код от командния кораб на командир Гьоргос Церес Хатон, Феникс, на неговия писар Дорис Екер (Дхарма), който живее със съпруга си Ей Джей Екер в Техачапи, Калифорния. Дхарма преобразува тези късовълнови радиосигнали в писмена форма чрез компютър. След това тази писмена форма беше публикувана в международния вестник Contact и във Phoenix Journals. Тези дневници на Феникс са Божията истина на Създателя, дадена отново специално на нас в нашето време в непроменена форма. Насърчаваме ви да ги прочетете и сами да разберете какво е Истината. Предлагам ви да започнете с четенето на основните дневници на Феникс, които са номера 2, 3, 5, 7, 27 и 47. Това послание на Истината, което Войнствата на Бог Атон ни носят днес, е просто, но много разстройващо за много хора, когато откриват "лъжата" на Сатана. Ще изложа това послание възможно най-кратко - Истината в "накратко". Живеем на планета, която наричаме "Земя". Тази дума "земя" е общ термин за "планета". Вселената съдържа много „земи“, всяка с космическо име. Космическото име на нашата земя е "Шан", което означава планетата на сълзите, така че Небесните царства наричат ​​нашата земя Земя Шан. Понякога наричаме нашата земя "майката земя". Космическото име, което означава "майката земя" е Гея. Нашата Гея или Майката Земя наистина е живо съзнателно същество. Като майка, нашата Земя съдържа живот и енергийни честоти. Тя ни ражда, храни и поддържа живота ни. Ние, хората на Земята-Шан, сме били подмамени да вярваме на лъжи и дезинформация за всеки аспект от нашето съществуване. Казаха ни лъжата, че Бог Атон е Бог на гнева и съда. Бог Атон е Богът на светлината и любовта. Той ни създаде по Своя образ (HU-човек), [Висш-вселенски човек] със свободна воля да изберем пътя си на добро или зло. Казаха ни лъжата, че Бог Атон живее на „небето“ и че Той седи на трона Си и управлява и съди света. Истината е, че Бог Атон живее във всяко от Своите творения. Той живее в нас като нашия Божи Дух. Нашето физическо тяло е Негов храм. Чрез свободен избор нашите мисли могат да станат мисли на Бог Атон. Ние имаме ума на Бог Атон вътре. Имаме силата на Бог Атон вътре. По този начин ние имаме силата да създаваме ума, както Бог Атон създава ума! Това е Истината и нашият Божи Дух вътре в нас знае тази Истина, защото нашият Бог Дух знае цялата Истина. Нашият път на душевна прогресия е като гигантска спирала. Да се ​​движим изобщо по нашия път означава да се движим нагоре или надолу. Тъй като животът е динамичен, който непрекъснато се променя, ние никога не стоим на едно място. Ние винаги се движим нагоре към Светлината или надолу към Тъмнината. С Бог Атон няма средно положение. Ние живеем или на страната на доброто, или на страната на злото, на съвършенството на душата или на регресията на душата. Казаха ни, че прераждането е невярно. Това твърдение е част от "лъжата" на Сатана. Есу Имануил преподава на своите ученици прераждането. Той учи, че целта на човешкия живот на тази планета е да осигури преживявания, чрез които трябва да усъвършенстваме душата си. В много жизнени потоци ние продължаваме с нашите уроци по съвършенство на душата, докато чрез нашия свободен избор не се научим да избираме доброто пред злото. Нашата цел е да се научим да живеем Законите на Бог и Законите на Сътворението в баланс и хармония и отново да станем Едно с Бог Атон, нашия Създател. През 323 г. сл. Хр. Вторият Никейски събор е проведен от църковните отци, за да променят „писанията“ заради техните зли намерения. По това време, напр. те премахнаха всички учения на Есу Имануел относно прераждането и всяка конкретна препратка към звездните кораби от "свещената библия". Прераждането, извънземните или хората извън света и космическото пътуване със звезден кораб са факти, които са премахнати от ранните писания. Друга лъжа е, че ние всъщност не сме отговорни за злото, което сме сторили, защото „Бог ще ни спаси“. Лъжата казва, че Бог ще ни прости, защото той пожертва Сина Си на някакъв кръст някъде, за да плати за греховете ни, за да отмъсти за Божия гняв. Дали Бог на Любовта умишлено позволява Неговият Син да бъде убит, като жертва за много много зли хора? Разбира се, че не! Основният закон на Космоса, Законът за причината и следствието или Законът за връщането гласи, че има причина и следствие за всичко, което се случва. Казано по друг начин, Законът за възвръщаемостта казва, че ще пожънете това, което посеете. Това означава, че всеки е отговорен за своя избор и действия и ще носи отговорност за своите резултати. Тези сатанински култови лъжи биха ни накарали да вярваме в противното. Истината е, че всички ние сме отговорни за избора си между добро и зло. Ние носим отговорност за нарушаване на някой от Законите на Бог Атон и на Сътворението. Няма никой, който да го „оправи” вместо нас самите. Никой няма да ни "спаси" от греховете ни! Ние носим лична отговорност за всеки Космически закон, който нарушаваме. Истината е, че Есу Имануил дойде като Истиноносец, синът на Архангел Гавраил. Той не умря, както се съобщава, но оцеля при опита за убийство (разпятието) срещу него от хазарските ционисти евреи (фарисеи). Той избяга в Индия, ожени се, има семейство, пътува много и преподава истината до смъртта си в Кашмир на 107-годишна възраст. Есу не дойде да спаси никого. Той донесе Законите на Бог и Законите на Сътворението отново на хората на Земята. Бог не ни съди. Ние съдим себе си според тези закони. Бог не ни спасява. Ние се спасяваме, като живеем според Законите на Бога и Творението. В края на всеки един от нашите житейски потоци ние отново заставаме сами пред Бог Атон и съдим себе си относно нашия душевен растеж и душевно съвършенство. След това определяме къде ще отидем за следващия си жизнен поток от уроци. Друга лъжа, казана ни от Сатана и неговите последователи, е, че ще има „грабване“, че Есу Имануил ще се върне в облаците в края на века и ще помете „верните“ в „небето“ по някакъв магически начин. Есу никога не е учил това. Всъщност думата „грабване“ дори не се среща в „библията“! Ученикът Павел и други са тези, които изкривяват учението на Есу години по-късно. Есу наистина каза, че ще се върне в края на тази цивилизация след 2000 години обучение. Щеше да му бъде дадено ново име, той щеше да победи над Сатана и небесното царство щеше да бъде установено на Земята Шан по това време, когато тя направи своя преход в петото измерение. Истинското име на Есу беше Есу Имануел. Имануил означава „Бог с нас“. Името "Исус Христос", което означава "Помазаният", което означава божество, му е присвоено години по-късно от неговите врагове. Esu Immanuel вече получи ново име от Небесните Царства. Това име е „Сананда“, което означава „Едно с Бог“. Есу Имануел Сананда (Исус) се завърна на Земята-Шан през 1954 г. и сега чака заповедите на Бог Атон да обяви създаването на Небесното царство на Създателя Бог Атон на Земята Шан в 5-то измерение. Сананда пътува по начина, по който пътуват всички небесни същества, със звезден кораб. В момента той е на борда на командния кораб Феникс, в очакване на заповедите му от Бог-Създател Атон. Други лъжи, които ни казаха, са, че животът на Земята-Шан, нашата „Майка Земя“, продължава безкрайно и че човечеството е започнало живота на тази планета с Адам и Ева. Истината за нашата човешка история на тази планета датира отпреди 206 милиона години. Земята-Шан, в рамките на галактиката Млечния път, завършва една "голяма орбита" около "Най-голямото централно слънце", центъра на галактиката Млечен път, на всеки 206 милиона години. Земя-Шан завърши своята двадесет и втората "голяма орбита" на 17 август 1987 г. В началото на последната ни "голяма орбита" (преди 206 милиона години) хората бяха поставени на Земята-Шан. Минали цивилизации са имали средна продължителност от 10 000 до 12 000 години; следователно много цивилизации са съществували на нашата Земя преди настоящата ни. Истината е, че "Адам и Ева" датират само от 10 000 до 12 години, На земните хора беше даден един „велик цикъл“ (206 милиона години), за да научат и следват Законите на Бог Атон и на Сътворението, за да постигнат съвършенство на душата и по този начин да доведат нашата цивилизация в пълна хармония и баланс със Законите на Бог Атон и Сътворението . Това никога не беше постигнато, защото хората, упражнявайки свободната си воля, не се научиха правилно да избират между доброто и злото. Те избраха да не следват Законите на Бог Атон и Законите на Сътворението. Всъщност Сатана и неговите зли последователи пренаписаха тези закони и умишлено изкривиха Истината, за да измамят всички. Земята Шан, като небесно тяло, сега е спечелила космическото право да се премести в по-високо измерение. Този процес започна в края на последната „голяма орбита“ или на 17 август 1987 г. Земята Шан сега преминава през процес на прочистване от земните промени, за да премахне цялото замърсяване, причинено от човека, и отрицателните енергии, които се намират върху нея. Космическият закон гласи, че не е позволено зло отвъд четвъртото измерение. Тъй като Земята-Шан сега се движи в пето измерение, цялото зло трябва да бъде премахнато от нея. В един момент скоро всички трябва да напуснат тази планета! Точно това е причината, поради която нашите братя и сестри Плеядианци дойдоха по това време и затова Сананда се завърна. Те носят Истината. Тези от нас, които са просветени за Истината и живеят според Божиите закони и Сътворението, ще бъдат евакуирани в безопасност. Някои ще отидат с нашата планета в петото измерение (Рая на Земята). Тези, които са избрали да не слушат Истината, а да изчакат да се случи тяхното „фалшиво възторг“, ще бъдат рециклирани обратно на друга 3D тъмна планета чрез прераждане. Там те ще продължат в своето душевно съвършенство на различните нива, където са спрели в този жизнен поток. Други ще отидат в пещерите, за да започнат отначало, а трети ще отидат в Празнотата (Ада), където няма светлина. Те ще имат много планети, от които да избират за следващите си уроци, Както Бог Атон постанови, Истината още веднъж ще излезе на четирите вятъра. За последен път Истината ще бъде донесена на всички на Земята Шан. Това се случва сега! Истината сега се дава безплатно още веднъж на всички на Земята Шан. Моля, имайте предвид, че Бог Атон не е постановил да слушате Истината, да четете Истината или да вярвате в Истината. Със своя собствена воля трябва да избирате. С вашия Божи Дух вътре, вие ще разберете. Сега това е вашата възможност да избирате, защото това е Истината, която ви се представя в това писание. Бог Атон, Войнствата на небето и космическото командване не дават гаранция, че ще ви бъде представена Истината някога отново в този жизнен поток, ако не слушате сега. Нека избирате разумно. Бързо наближаваме „края на епохата“, края на последната цивилизация на нашата Земя в трето измерение и началото на епохата на Просвещението. Земя Шан, като разумно същество, попита и Бог-Създател Атон постанови, че настоящата 3D цивилизация е последната за нашата планета. Тя ще премине през нормалното си прочистване чрез земни промени и ще бъде възстановена в първоначалното си девствено състояние в по-високите честоти на петото измерение, където не съществува зло. [Обсъждане на предстоящите промени на Земята и планетарната евакуация може да се намери във Phoenix Journal #4, глави 8 и 9, и Phoenix Journal #5, глава 5]. Това е истина. Дали решите да приемете написаното тук като Истина е ваше решение. Не мога да те убедя в нищо. Само чрез вашия Божи Дух вътре можете да познаете Истината. Ако искрено търсите Истината, Бог Атон е обещал, че ще я намерите. Истината е свобода на душата. Истината е пълна радост от съществуването и познанието. Призовавам ви да обмислите това най-внимателно. Препоръчителните дневници за начало отново са: Дневник №2 --www.fourwinds10.com/journals/pdf/J002.pdf    -- И те го нарекоха Имануел, аз съм Сананда Дневник №3 -- www.fourwinds10.com/journals/pdf/J003.pdf    --Space-Gate, Воалът е премахнат Дневник № 5 --www.fourwinds10.com/journals/pdf/J005.pdf    --От тук до Армагедон Дневник №7 -- www.fourwinds10.com/journals/pdf/J007.pdf    -- Господарите на дъгата Дневник № 27 --www.fourwinds10.com/journals/pdf/J027.pdf    --Ръководство за оператора и собственика на Phoenix Дневник № 47 – www.fourwinds10.com/journals/pdf/J047.pdf    --Инструкции преди полета за Phoenix -- Писанията на Bellringer са в --http://www.fourwinds10.com   image       140140 29 коментара 65 споделяния   Харесване       Коментар     Споделяне