Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03 19:44 - От книгата "Повишете вашите вибрации”, Кайл Грей) ВАШАТА „ДЕКЛАРАЦИЯ НА РАБОТНИКА НА СВЕТЛИНАТА”
Автор: ascentions Категория: Лични дневници   
Прочетен: 11 Коментари: 0 Гласове:
0



 Декларация е официално заявление или съобщение. Когато е направена в положителен дух, тя може да повиши енергията ви и да подсили вашите духовни дарби и способности.
Можете да кажете тази декларация веднъж или да я повтаряте често (особено когато имате лош ден или вашето его ви ръчка), за да си припомните, че имате по-висока цел. Можете да я кажете на глас или наум. Можете да я запишете в дневника си или на лист хартия. Някои хора обичат да създават свой собствен ритуал, докато за другите е достатъчно да изрекат думите с чувство. Изберете това, което е подходящо за вас, защото точно това е духовността: създаване на своя собствена уникална връзка с Вселената или с каквото име наричате Източника на вашето сътворение. Аз понякога опростявам нещата, като просто я наричам любов.
На мястото на празните полета кажете името си или, ако книгата е лично ваша, можете да ги попълните направо тук.
Когато завършите вашата декларация, отделете известно време, за да дишате и получавате.
ДЕКЛАРАЦИЯ НА РАБОТНИКА НА СВЕТЛИНАТА
Аз ……………………………………… съм готов да приема, че има по-голяма цел в живота ми. Аз съм готов да приема, че вътре в мен има Божествена искра от Светлина, която никога няма да престане на съществува.
Аз осъзнавам и приемам, че пътят на работника на Светлината не е самотен, а е осветен от присъствието на Божественото и ангелите на Светлината.
Аз съм ………………………………………………..
Аз съм работник на Светлината.
Аз избирам да приема, че съм душа. Душата ми е жизнена, силна и напътствана. Гласът на душата ми е силен, ясен и подкрепящ. Аз съм подкрепен от безброй ангели и архангели. Извисените учители, които са извървели този път преди мен, ме насърчават, защото разбират, че аз съм готов да предизвикам промяна и приемане.
Аз съм ……………………………………….
Аз съм светлина.
Светът се осветява сега.
Аз избирам да дам своя принос за тази Светлина.
Аз избирам да видя и да призная тази Светлина.
Когато светлината на работниците на Светлината се обедини, нека всички нуждаещи се да бъдат докоснати от спокойствието, което ние чувстваме в сърцата си. Нека те изпитват радост и приемане в техния свят.
Ние сме светлина.
В благодат аз приемам мисията на работника на Светлината и декларирам, че чувам призива за мен.
Благодаря ви, ангели, че осветявате пътя ми.
Благодаря ви, Учители и работници на Светлината, които сте се извисили. Приветствам вашите напътствия и подкрепа.
Благодаря ти, Велик Източник на Сътворението. Радвам се, че ние правим това заедно.
И това е така!
Благодаря Ти Господи! Благодаря Ти Господи! Благодаря Ти Господи! Слава Тебе!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ascentions
Категория: Лични дневници
Прочетен: 678047
Постинги: 1520
Коментари: 20
Гласове: 546
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930