Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03 09:55 - ГОСПОД САНАНДА - СТРАСТНА СЕДМИЦА..
Автор: ascentions Категория: Лични дневници   
Прочетен: 47 Коментари: 0 Гласове:
0



 "Няма смисъл да си бием гърдите и да посещаваме църкви, защото
истинската Страстна седмица винаги трябва да е в сърцето на всеки!
Знаеш, че всъщност не умрях на кръста!
Тялото ми беше възстановено и не умрях на този кръст, но усетих и изживях всичко.
"И казвам на всички вас, спрете да се кланяте на този кръст, защото кръстът на страданието и болката НЕ Е ПОЗВОЛЕН ДА СЕ ПОКЛОНЯВА❗️"
...
След празненствата на Баал, след езическите празници, преливащи от желание за демони, където великите демони са почитани и идолизирани, те изобретили страстната седмица за възпоменание, за да изкупят варварствата, извършени по време на ка
За да се прочистят и да се освободят от всички ексцесии, които са извършили по време на онези похотливи езически празненства, по време на които са
Защото човек не е знаел как да контролира преливащата енергия на сътворението, контролирана от всеки вътрешен импулс на личността, хормоните и физиката му.
И така, какво мога да кажа?
След като допуснаха всички тези алчни празници, те измислят Великден.
Както и да е, всички знаят, че разпятието ми не беше тогава.
Тези, които управляваха и контролираха духовенството, пренаписаха всички дати и ги промениха според своите критерии и удобство.
Казвам на всички, които сте свикнали да спазвате Страстната седмица, да се освободите от тези езически, религиозни обреди!
Това наистина е жертвата, която се случи, защото беше изпълнението на план, който трябваше да се направи и Пилат го знаеше!
Всички знаехме това!
Моите ученици и тези, които ме предадоха, всички знаеха плана, защото вече им казах.
Всичко трябваше да се случи по този начин, за да може човечеството вече да има възможност да получи Христовите кодове, да ги кодира и активира вътре, тяхното ДНК и тяхното същество!
Обичаите и религиозните традиции са части от старата матрица!
Можеш да чувстваш и да бъдеш благодарен ежедневно, или когато сърцето ти чувства, за всички моменти, през които съм преминал!
Всички преминахме през това, защото цялото ми семейство премина през цялото това горчиво хапче.
Майка ми, жена ми, годеникът ми, децата ми и всичките ми роднини, които бяха там по това време.
Няма смисъл да си бием гърдите, посещавайки църкви, откакто
истинската Страстна седмица винаги трябва да е в сърцето на всеки!
Знаеш, че всъщност не умрях на кръста!
Тялото ми беше възстановено и не умрях на този кръст, усетих и изживях всичко!
И ви казвам да спрете да се кланяте на този кръст!
Кръстът на страданието и болката не трябва да се обожава!
Има и други кръстове, които можете да използвате,
но кръста, където страдах, не бива да се обожава!
Всичко беше планирано и трябваше да се случи!
Кръвта трябваше да се пролее, за да запечата този велик момент и този страхотен проект, за това ново време, за това ново човечество, издигащо се и преминава на други по-високи честотни нива, с различни статуси в ДНК-то си
Така е любими мои.
Всяка седмица трябва да е свещена, а не само в специален ден!
Винаги съм с вас и това, което доставям, е част от един голям генерален план за човечеството и затова това трябва да се обмисли и разбере, какво може да не е разбрано тогава, въпреки всички налични знания!
Майка ми, годеница и семейство, ученици, последователи преминаха през труден период, въпреки че мнозина разбраха, че това е планът.
И аз усетих страха, но беше време да запечата този план, да осъществим този момент и това ново изгряващо човечество!
Ето как се случи,и така трябва да се види,не като саможертвата на хората,защото жертвата беше направена,те живяха,аз живях.
Въздържайте се от тези езически празненства, които не съответстват на нивото на съзнание на това ново човечество!
Разширете се в светлината и безкрайно познание на Духовната вселена, света на безусловната любов и безусловната прошка, за да могат всички да разберат и разберат величието на любовта, величието на службата
Сбогувам се с вас и ви предавам това предложение онова
тези, които усещат това вътрешно и искат да го запазят, го правят, но ще има и такива, които не го правят.
Всеки има свободна воля и следва това, което казва сърцето му.
Сбогувам се с всички вас. Аз съм Сананда и в онези дни бях jeshua bem yosef
Благославям ви всички.
Емануил и Пастора - СервиУМ
ЕРКС - 24/03/2024
Превод Кати Габриел


Тагове:   всички,   прехода,   звездни,   семена,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ascentions
Категория: Лични дневници
Прочетен: 678125
Постинги: 1520
Коментари: 20
Гласове: 546
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930