Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2023 20:25 - Молитва за победа над външните условия~ 🙏♥️
Автор: ascentions Категория: Лични дневници   
Прочетен: 39 Коментари: 0 Гласове:
0



 В името на Любовта, Мъдростта и Силата, чрез авторитета и победата на собствения ми Възлюбен Аз съм Присъствие, настоявам и заповядвам всяка клетка, атом и електрон на физическото ми тяло, да пламна със Свещения огън на Непобедимата Любов и Изцелителни Пламъци от Любимия ми Присъствие и Възнесените Господари на светлината. Моля за действие на Закона за Прошката, за всяко мое нарушение на Закона за любовта в ежедневието и миналото. Заповядвам на Непобедимите пламъци на чистотата, на защита, на Възкресение и изцеление да пламнат през физическото ми тяло, емоционалното ми тяло, менталното ми тяло, етерното ми тяло, вътрешното ми дете и тялото ми елементарно, ежедневно и почасово. В името на Любовта, заповядвам пълното си майсторство и победа над всички външни условия в живота ми да се проявят. Моля и за отваряне и връщане на всички мои Духовни дарове. Призовавам Закона за прошката за грешките ми от миналото. Прошкавам на всички души, които някога съм наранявал по какъвто и да е начин, форма или форма, през този живот и отвъд. Също така отправям прошката си към всички души, които някога са ме наранявали. Призовавам вечния Пламък на Космическата Любов, да грабне тези енергии, за да се обсипят в огньовете на Виолетовия Пламък, и Възнесения Пламък Благодаря за това Изцеление. Любима Аз съм! Любима Аз съм! Любима Аз съм! ( Из "Молитви към седемте свещенни пламъка от Аурелия)     ·  Преглед на оригинала   ·  Оценете този превод image       Всички реакции: 88Mehroo Fitter, Dorota Sokołowska и 86 други
 



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ascentions
Категория: Лични дневници
Прочетен: 678124
Постинги: 1520
Коментари: 20
Гласове: 546
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930