Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2023 16:47 - Divine ви носи бърза актуализация.
Автор: ascentions Категория: Лични дневници   
Прочетен: 51 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 18.05.2023 16:48


 Divine ви носи бърза актуализация.
От днес Майката-Бащата на Вселената успешно активира висшето сърце на човечеството, което означава, че планетата вече е планета на нова човешка раса, АЗ СЪМ човешка раса.
По-висшето сърце на всички хора на земята е активирано и тръгнало по пътя на новия земен човек.
По-високата сърдечна чакра е мястото, където живее присъствието Аз.
Досега човечеството никога не е било вид „Аз съм Присъствие“.
Това е изключително постижение за планетата и човешката раса в този еволюционен процес!
Видът АЗ СЪМ вече пристигна!
Божественият е много доволен от процеса.
Гея и човечеството са доволни, че достигнаха ново събитие.
Божественото казва, че отсега нататък процесът на въздигането на Гея ще бъде много по-гладък.
Отсега нататък човечеството ще функционира от сърце на безусловна любов и въз основа на принципа, че всеки човек е Божествен човек и следването на Божествените закони е в основата на живота на новата Земя.
Божествено поздравява работещите на светлинните за добре свършената работа.
Имайте предвид, че планетата е поела по много по-лесен път на въздигане, а това означава, че процесът на въздигане е достигнал точката, за да достигне
Това наистина е забележително събитие и дело!
Линда Ли, майка-баща на Вселената и Небесното общество. И така е.
Превод: Kati Gбbor

image



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ascentions
Категория: Лични дневници
Прочетен: 678254
Постинги: 1520
Коментари: 20
Гласове: 546
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930