Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2021 21:15 - Определяне на това...
Автор: ascentions Категория: Лични дневници   
Прочетен: 763 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 21.02.2021 22:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Никога не могат да се прескачат някои прости и валидни неща .Още повече ,че става дума за комуникация ,споделяне ,докосване до другия , до другите..Първото което е много важно за мен  да обявя още сега моята главна и единствена цел ,която ще следвам тук на това скромно и обикновено място .  Преди години  започнах блог за работата ми над градината ,която подържам и сега. Наистина беше много вълнуващо да следя  кой и от къде е погледнал на блога ми ,колко пъти е гледан и разни такива. Е да,това време за мен отмина. Днес ,сега съм се изправил пред това предизвикателство.Нарича се Квантов преход ,Златен век ,Ново измерение,Победа на Светлината или Възнесение. 
  Може да има ,да намеря тук съмишленици ,което ще е прекрасно .С радост ще чета за техните дръзки мечки и ще се възхищавам на техният порив и смелост в този труден свят. Има голяма вероятност някой ,който проследи тук моят блог в един момент да осъзнае ,да си спомни защо е избрал точно тук и сега да се роди на майката-Земя .Може .Не, твърде е възможни. Примерно спомняте ли си кога за първи път сте се качили на високо някъде и от там сте погледнали на светът долу? Спомняте ли си първият уличен бой като дете ,как са ви надвили ,защото във вас никога не е ималo злоба и мъст ,а само едно любопитство? Спомняте ли си първият път ,когато сте отнели живота на някакво животинче,  ей така?! И тъй като съм много видял и преживял ,колко от вас могат да си спомнят клетвата като войници ? А първата целувка ?!
  Това са мисъл-форми ,които могат да ви докоснат и да открият далечни забравени пътища на щастие и неизчерпаем живот .Така и тук .Ще споделям и коментирам някои послания ,преживявания и състояния ,които могат да подсетят някой ,че той е тук на Земята точно за това ! Точно за този Велик Преход.
  Какво разбрах снощи когато гледах за 7 минути една от любимите ми битки на Максимус от филмът "Гладиатор"?  Изпитъх  замайване и неразположение ,което в прав текст ме отряза : "Това вече не е достойно за теб!" Това ме разтърси.Защото рабрах и почувствах как нещата в мен се бяха променили...
  Аз искам да творя и да изпипвам това ,което живея и преживявам .Аз искам да съм със себе си . Искам да съм повече от един наблюдател ,защото съм повече наистина от зрител и мъртва душа в капана да дуалноста на този живот, между "добро" и "зло". 
  Каня ви на път мили мои . Нищо не знам предварително към този момент . Този път е неизвестен за мен и разчитам на помощ от вас и от по-възвишени същност.и. По-възвишените не са по-ценни или по-безгрешни . Понякога ,не ,доста често нещата се виждат по-добре от страни или от по-високо :-)  .За всеки влак си има пътници :-) А ние  просто сме "слезли" тук "Уж за малко" да изследваме този плътен и тежък свят. И доста сме се поувлекли . Както актьора ,на който са му дали роля ,а той след многохилядните си превъплащения в нея , започва да играе себе си ,но от гледната точка на героят . Преживяванията са "лепкаво" нещо :-)  Понакога. Малко объркано може да ви се стори ,но нещата  пътьом ще си дойдат на местата си . Пишете за да разбирам на къде вървя тук. Аз също ще търся... Бъдете здрави. Обичам Ви!
   Победа на Светлината !



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ascentions
Категория: Лични дневници
Прочетен: 677187
Постинги: 1520
Коментари: 20
Гласове: 546
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930