Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.07.2021 11:38 - "Говорейки на сърдечната чакра "
Автор: ascentions Категория: Лични дневници   
Прочетен: 181 Коментари: 0 Гласове:
-1



 Красиви скъпоценни души!

В тези моменти на общуване най-голямото ми намерение е да събудя искрата на разпознаване във вашето същество, което ви казва колко великолепни и обичани сте от най-високата от всички сфери!

Искам да говоря директно на вашата сърдечна чакра и да ви напомня, че вие ​​сте същността на Бог, изразявайки във форма за тези кратки моменти!

Независимо от вашия произход и начало, всички споделят един Създател.

Тази мощна сила, която диша планетата с живот, не се отнася до даденото име.

Това е творението на егото, което ви казва, че името има някаква разлика!


Докато говорим по-нататък за егото или фалшивия Аз, аз ви напомням с дълбока любов, че само егото изпитва емоционална болка.

Ако изпитвате гняв, скръб, депресия, хумор, арогантност и така нататък, това са временни и мимолетни.

Тези емоции са от временната идентичност.

Следователно те са илюзия, която създавате, когато реагирате на обстоятелствата.

В истината Ти си Дух! Ти си цял! Като мощна душа, която избра този живот, тази будна мечта, душата разбира, че целият хаос е временен и не се движи от вашите злополуки, обиди, наддаване или загуба на тегло, недъзи, бракове или разводи!

Душата те изпитва!

Фалшивият Аз предоставя уроци и растеж, които никога не се губят!

Вашият живот има значение безкрайно!

Докато се движите през оставащите моменти от възприетото време, станете осведомени за историята за вас!

Осъзнайте, когато погледнете в огледало, вие не сте този човек.


  НАБЛЮДАВАЙТЕ  ТОЗИ  ЧОВЕК  !


Човекът, за който сте се повярвали, докато не се събудите напълно, няма да се издигне във висшите сфери и да танцува в етерите!

Този човек ще бъде преобразен в мигане на око, тъй като великолепната светлина създава формата на тялото на произхода!

Помни кой си!

Аз съм само тук, за да служа като катализатор на любовта!

Да споделя моята истина за милиони години с вас, когато влизам в будни мечти, за да прошепна любовта към нараняването и да служи!

 Живея сред пътеки от кристали и гоблени с феи, танцуващи преди мен.

Летя без крила като ангелите сред вас!

Аз съм богинята на свещената любов на моята любима звезда.
 
Скоро ще те прегърна и заедно ще отпразнуваме голямата смяна на вековете!

Ти живееш в сърцето ми и аз ценя нашите моменти!


Толкова те обичам!

AYA, богинята на Тайгета

 


  




Тагове:   чакра,   поалание,   сърдечн,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ascentions
Категория: Лични дневници
Прочетен: 677856
Постинги: 1520
Коментари: 20
Гласове: 546
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930