Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2022 08:30 - ИСКАМ ДА ЗНАЕТЕ, ЧЕ НЕЩАТА СА ГОТОВИ ДА ЗАПОЧНАТ! Приятели, чуйте
Автор: ascentions Категория: Лични дневници   
Прочетен: 287 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 16.03.2022 08:36


 ИСКАМ ДА ЗНАЕТЕ, ЧЕ НЕЩАТА СА ГОТОВИ ДА ЗАПОЧНАТ! Приятели, чуйте какво се случва зад кулисите! За вашето добро настроение и за да повдигна вярата ви в Големия план, споделям с вас това разтърсващо видео на един американски патриот от щата Юта (Utah). Тук трябва да уточня, че ние процентно сме много малко, които знаем истината за това, което се случва в света. Напомням, че военната операция на Белите шапки за очистването на планетата от лошите хора и всички престъпници, е тайна. Сега, като получихме възможност да се запознаем “официално“ с прочистването на Украйна чрез Средствата за масова информация, можем по-добре да оценим защо операцията е тайна. “ТЕ“ спокойно можеха да доведат света до гражданска война с непредвидими последици. И сега сме наясно защо планетата беше тайно почистена и Свободата е хванала дръжката на вратата ни. Дори в Съединените щати, благодарение на този перфектен План, много малко хора знаят, че Тръмп все още е президент и всички останали подробности, за които ние сме добре осведомени. Не мога да ви опиша каква твърда тежка топка бе заседнала в гърлото ми и се задушавах през 2016г., виждайки, че светът загива и че на хоризонта се задава тъмният облак на Хилари Клинтън. И дори нямаше с кого да го споделя, защото никой от познатите ми не виждаше страшната истина. И така, след излъчването на 20 януари 2021г. по основните системни телевизии на фалшивото видео, заснето в холивудска киностудия, представящо фалшивата клетвена церемония на холивудски актьор в ролята на починалия две години по-рано Джо Байдън, повечето хора повярваха, че това е истина. Те бяха свикнали да ги лъжат и не можаха да отделят истината от лъжата. Дори болшинството от американските патриоти от движението *Q* A_non повярваха на тази лъжа. А много от тях се разсърдиха на Доналд Тръмп и го упрекват и до днес, че не е успял да се справи с мошениците и по такъв начин ги е предал. Тук ще ви предам разтърсващото преживяване на бивш помощник шериф, който е бил активен член на това движение и вече е бил загубил вяра. Вижте как той се разплака, когато разбра, че Доналд Тръмп все още е президент на Съединените щати! Да си призная, аз също се разплаках от неговия прочувствен разказ. Но има и втора част, не по-малко вълнуваща, която е следствие от първата. Тези, които говорят английски и гръцки, могат да гледат направо видеото, което е част от едно по-голямо видео и започва на 1 час и 12 минути от началото. За тези, които не говорят нито един от двата езика, ще предам дословно думите на бившия помощник шериф, за да можете да почувствате вълнението. На 10 март той е бил посетен в дома си от десетина човека - агенти на ФБР и представители на офиса на местния шериф. Той има канал в you tube - Redneck Renegade Radio, но отдавна го е изоставил. И така, ето разказа му, той споделя името си само с инициалите - ML: “Днес е четвъртък, 10 март 2022г., около 13.15 часа. Току що се случи нещо много интересно. Приятели, трябваше да направя това видео заради сигурността ми. И за сигурността на моето семейство. Тъкмо се прибрах у дома преди малко с 11-годишния ми син. Бяхме излезли да хапнем. Върнах се в къщи и се подготвях да си почина, когато кучето ми ме предизвика. Това е огромно куче, което лаеше ужасено. Отивам да погледна нъвън и виждам пет коли да влизат в кръговата ми алея. Два камиона и три SUV джипа. Около 10 човека излязоха навън. Доближиха се до вратата Не беше необходимо да почукат. Отворих вратата и застанах точно на прага. Казах: С какво мога да ви помогна, господа? И един тип, каза, че е от FBI (ФБР) и е тук като официално длъжностно лице. Какво говориш, казвам му. Не познавам никого от другите господа. Бих ли могъл да видя някакви удостоверения, моля? Той ми отговори: Разбира се, господине! Така ми показа удостоверенията си от FBI и колегата му също. Имаше двама господа, които ми показаха удостоверенията си, които бяха от Тайните служби. След това имаше още 4 господа, които бяха от Пътната сигурност на щата. И след това още 3 или 4 души, които бяха от местния участък на шерифа. Трябваше да видя всичките удостоверения и да ги потвърдя. Тогава казах: с какво мога да ви помогна господа? Казаха ми, че са тук заради едно телефонно обаждане в местните служби. И казах: какво имате предвид - оплакване, жалба? И ми казаха, че един местен гражданин е телефонирал и е казал, че съм един от тези крайно десни *Q* A_non, които имат собствено мнение. И ме попитаха дали имам убежище с човешки крайници? Казах: КАКВО? Търсите убежище с телесни крайници? Какво говорите? А те се смееха и кикотеха. Казах: Аз съм бивш помощник шериф. мирише ми, че нещо не е наред! Казах: официално защо сте тук? Коя е действителната причина да сте тук? Казаха ми: Имате ли нещо против да излезете за малко навън, господине? Казах: не, нямам. Така отидохме встрани от къщата. И бяхме само аз и четирима от другите - офицери - двама от тайната служба, агенти от ФБР и двама от офиса на шерифа. Попитах: коя е действителната причина, поради която сте тук, господа? Казаха: И така, ние сме тук в изпълнение на службата ни. Провеждаме проучване на националната сигурност, проверявайки историята Ви. Не искам да използвам думата “на прицел“, но сте признат като важно лице, заслужаващо внимание, което влияе на това движение и споделяте чувствителни достоверни информации с хора. И СМЕ ТУК ОТ ИМЕТО НА ПРАВИТЕЛСТВОТО! И каква връзка има това с мене? Не го разбирам! Какво общо има с мен? Защото, господа, вече познавате биографията ми, Познавате предходното ми занимание - работа със закона. И всичко, което съм правил в миналото, го знаете вече. Какво ще е това, заради което дойдохте тук да го получите? Отговориха ми: Просто си изпълняваме задълженията. За да се запознаем с Вас и да Ви информираме, че има лица от високите нива на правителството ни, които Ви наблюдават и наблюдават и други лица в това движение в момента. Казах: Сериозно? Това добро ли е или лошо? Казаха ми: Не, господине това не е лошо! Искаме просто да Ви информираме, че има лица от високото ниво на правителството ни, които Ви наблюдават и други лица, с които сте свързани. И искаме да изпълним дълга си и да проследим и да се убедим, че имате здрав мозък, здраво тяло или каквото и да било. Казах: Това няма никакъв смисъл. Вие сте много неясни! Казаха ми: В този момент това е единственото, което можем да Ви дадем, господине. Увериха се в данните за връзка с мен. Имаха всички данни за връзка с мен. Естествено, че щяха да го направят. И казаха: В следващите дни ще получите уведомление за по-нататъшни действия. Казах: За какво говорите? Казаха: В този момент, господине, нямаме разрешение да Ви кажем, но сме тук в официална служба на правителството на САЩ. Казах: Мога ли да ви попитам нещо? Кой е президент на Съединените щати? Казаха ми: ГОСПОДИНЕ, ПРЕЗИДЕНТ НА СЪЕДИНЕНИТЕ ЩАТИ Е ДОНАЛД ДЖ. ТРЪМП! ( И в този момент човекът се разплака. Както и аз, разбира се, всеки път, когато го гледам. Каква изстрадана Победа!) Това ми беше достатъчно в онзи момент. Казах им да дойдат вътре за малко. Говорих с тях няколко минути и си отидоха. Има определени неща, които ми казаха, които споделиха с мен, които още не съм в състояние да кажа. НО ИСКАМ ДА ЗНАЕТЕ, ЧЕ НЕЩАТА СА ГОТОВИ ДА ЗАПОЧНАТ! НЕЩАТА СА ГОТОВИ ДА ЗАПОЧНАТ! И това, което споделиха с мен е, че има и други представители на движението, с които предстои да се свържем. Някои вече са влезли във връзка и ще получат по-нататъшни указания в следващите дни. Не съм в състояние да ви кажа какви приблизително са тези указания, но исках да го запиша това и да ви информирам какво се случва тук. ПРЕЗИДЕНТ НА СЪЕДИНЕНИТЕ ЩАТИ Е ДОНАЛД ТРЪМП! Това е много силно!“ И сега следва втората част, която информация ние вече знаем, но ето я тук от извора. Да напомня, че в САЩ след изборите е много трудно да се споделя онлайн такава информация. Всички патриотични групи и акаунтите на повечето патриоти в социалните медии бяха закрити. Техният алгоритъм за улавяне на информация работи за английския език и това е причината, поради която моят акаунт все още не е закрит. Да си припомним, че бяха закрити акаунтите на президента Тръмп, на генерал Флин, на Лин Ууд, на Сидни Пауъл.. imageИ така, втората част от разказа на ML: “Свързах се с един приятел, който е вицепрезидент в банката Wells Fargo (най-мощната банка в САЩ, която на 7 март получи кодовете на Федералния резерв) в Солд Лейк Сити, столицата на Юта. Бях говорил с този човек преди една или две години. И го попитах дали знае нещо за QFS - квантовата финансова система. И той ми каза: ML, в действителност тъкмо преминахме през 6-месечно обучение. Старата система - Системата SWIFT вече не е активна, а новата система, която е свързана с Квантовата финансова система, наистина я замести. Каза, че през последните 6 месеца бяхме обучавани, вграждайки новата система в старата и преработвайки грешки и такива неща...Тука се шокирах малко. Малкото му име е Chance / Ченс. И така му казах: Ченс, кога се предполага, че ще действа Q*F*S вътре в банките - след една година, след шест месеца, след три месеца? Каза ми, че в действителност подписахме едно споразумение за неразкриване на N_D_A. Всички в изпълнителното ниво вътре в Банката трябваше да подпишем N_D_As. Това, което мога да ти кажа, ML, е, че сме преминали специално обучение през последните 6 месеца за инсталиране на Новата система и да се освободим от старата. Тя беше премахната постепенно. И ми каза, че вътре в следващите 3 месеца трябва да започнете да виждате новата система на екрана си. Каза, че това е единственото, което може да каже. И така, две неща днес: О, Боже мой! Както и да е! Надявам се някои от вас да намерят това видео за информационно. Може би това ще ви улесни. Може би не. Не зная. Но за всеки случай записвам какво се случва днес! Много важни събития! Приятен ден! Обичам ви всички! Малко съм “Уау“ в този момент! И така, обичам ви всички! Да имате един прекрасен и вдъхнове ден! Ще се видим отново!“ Можете да видите видеото на ML от Юта, САЩ, вътре в голямото видео на 1 час и 12 минути от началото. Ето и линка към него. Направих го така, че текстът да може да се разпространява заедно с видеото. И ще дам линк още веднъж в коментарите. Wow! Страхотно вълнуващо видео! https://www.youtube.com/watch?v=BPl30nWwpWo   image       232Вие, Веселин Господинов и 230 други   24 коментара 52 споделяния  




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ascentions
Категория: Лични дневници
Прочетен: 678042
Постинги: 1520
Коментари: 20
Гласове: 546
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930